Zelanda e Re drejt hapjes, propozohet java e punës 4-ditore

Zelanda e Re

Kryeministrja e Zelandës së Re, Jacinda Ardern, ka prezantuar një plan për ringritjen e ekonomisë së vendit pas pandemisë së Covid-19. Ajo ka inkurajuar që njerëzit të punojnë 4 ditë në javë, pasi kjo do të ndihmojë edhe turizmin. Një fundjavë më e gjatë ose thjesht më shumë fleksibilitet në punë, do të lejonte banorët e Zelandës së Re të udhëtonin më shumë në vend dhe kjo do të përkthehej në ndihmë për turizmin dhe ekonominë në një kohë kur kufijtë e vendit mbeten të mbyllura.

Për marrjen e këtij vendimi ajo ka diskutuar me këshillin lokal dhe operatorët turistikë, lidhur me situatën, që ka krijuar koronavirusi dhe se çfarë mund të bëhet në vazhdim.

Lexoni: Gratë lidere, shembuj të udhëheqjes së vërtetë në krizë

Gjithashtu, gjatë një komunikimi përmes Facebook, kryeministrja u shpreh se u hodhën për diskutim një numër idesh për të ndihmuar qytetarët e vendit gjatë pandemisë dhe të shfrytëzohet sa më shumë turizmi lokal. Më tej ajo përmendi që njerëzit kanë sugjeruar që do të ishte mirë sikur të kishin pak më shumë kohë për të udhëtuar.

“Kam dëgjuar shumë njerëz që sugjerojnë që të kemi 4 ditë pune në javë. Kjo në të vërtetë mbetet mes punonjësve dhe punëdhënësve. Kjo është një kohë e jashtëzakonshme dhe ne duhet të jemi të gatshëm të marrim në konsideratë ide të jashtëzakonshme,” tha Jacinda Ardern.

Zelanda e Re, me një popullsi prej pesë milionë banorësh, ka regjistruar vetëm 21 vdekje nga koronavirusi, falë bllokimit të hershëm dhe respektimit rigoroz të masave antivirus.

Telegraph

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale