Zara nxit reagime për ngjashmërinë e fushatës me shkatërrimin në Gazë - Business Magazine Albania

Zara nxit reagime për ngjashmërinë e fushatës me shkatërrimin në Gazë

Zara po përballet me reagime të ashpra, pasi përdori në një fushatë reklamuese statuja me gjymtyrë të humbura në rrënoja. Imazhet e publikuara nga kompania spanjolle janë krahasuar me shkatërrimin në Gazë.

Në fotografi, modelja Kristen McMenamy pozon me një manekin të mbështjellë me leckë të bardhë dhe plastikë.

 

 

Fushata, e quajtur “The Jacket,” është pjesë e serisë Atelier të markës, të cilën ajo e përshkruan si “një koleksion me edicion të kufizuar nga shtëpia që kremton përkushtimin ndaj mjeshtërisë dhe pasionin për shprehjen artistike.”

Kritikat kanë shpërthyer, pasi shumë kanë vënë re se imazhet e përdorura nga Zara kanë ngjashmëri shqetësuese me rrënojat dhe situatën tragjike në Gazë.

Melanie Elturk, shefe ekzekutive e markës së modës Haute Hijab u shpreh: “Kjo është e sëmurë. Çfarë lloj imazhesh të sëmura, të shtrembëruara dhe sadiste po shikoj?”

Artisti palestinez Hazem Harb gjithashtu komentoi fushatën dhe bëri thirrje për bojkot të markës.

“Përdorimi i vdekjes dhe shkatërrimit si një sfond për modën është përtej ligësisë, është bashkëpunim dhe duhet të na zemërojë ne si konsumatorë. Bojkoto Zara”, u shpreh Harb në Instagram.

Harb ndau gjithashtu pamjet e instalimit të tij të videove të vitit 2008 Burned Bodies, i cili u shfaq në Citta dell’Altra Economia, Romë, dhe ka një ngjashmëri me fushatën Zara.

Hazem Harb

 

Ndikuesit e Instagramit Dr Noor Amra dhe Dr Hina Cheema, të cilët drejtojnë llogaritë @eyegirlmd dhe @storyofstyle, ndanë imazhe të fushatës Zara në një postim të përbashkët.

“Ne të gjithë kemi parë imazhet tronditëse të trupave të mbuluar me qefin që dalin nga Gaza… Është qartë një tallje e qëllimshme për palestinezët. Ata e dinë saktësisht se çfarë po bëjnë”, shkruajtën ata në Instagram.

 Postimit të tyre iu përgjigj, Mona Kattan, presidentja globale e Huda Beauty, e cila shkroi: “I sëmurë”.

Fotografuar nga Tim Walker me drejtim arti nga kompania franceze-amerikane Baron & Baron, imazhet paraqesin modelin amerikan McMenamy të veshur me një sërë xhaketash në një dhomë të bardhë të errët, të rrethuar nga arka druri dhe rrënoja betoni. Statujave u mungojnë gjymtyrët, ndërsa manekinet dhe strukturat janë mbështjellë me pëlhurë të bardhë, si dhe me plastikë të pastër dhe të bardhë.

Një imazh është fshirë nga fushata në faqen e internetit Zara dhe në mediat sociale, i cili përshkruan McMenamy të veshur me një xhaketë lëkure me thumba, me një manekin që qëndron pezull pas saj të mbështjellë me plastikë.

Nga seria e imazheve që paraqesin xhaketën me thumba, e vetmja fotografi që mbetet në internet është një pamje nga afër e veshjes.

 

Por, ende nuk kanjë reagim nga Zara.
Qytetarët izraelitë kanë nisur një fushatë bojkoti kundër kompanise së njohur të modës, pasi pronari i saj priti figurën politike të ekstremit të djathtë, Itamar Ben Gvir, për një ngjarje të fushatës zgjedhore në Raanana. Videot e postuara në rrjetet sociale tregojnë shfaqje të zjarrta, me njerëz që nxjerrin dhe shkatërrojnë produkte të kompanisë në shenjë proteste.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mos ndiq pararatë, ndiq pasionin.”
— Tony Hsieh
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0