Zana AI, fiton çmim në kompeticionin Chatbot & Voice Summit Berlin


Zana AI është fituese u kompeticionit të startup Chatbot & Voice Summit Berlin. Në edicionin e gjashtë të tij, ky event njihet si konferenca më e madhe në fushën e bashkebisedimit me kompjuterat, bashkimin e liderave të industrisë dhe komunitetit global të chatbot dhe zërin e ndërtuesve të teknologjisë.

Samiti i zhvilluar këtë muaj në Berlin kishte folës nga Google, SAP, Vodafone e shumë korporata të tjera me aktivitet global.

Julia Hoxha, bashkethemeluese e Zana thotë për Businessmag se, “Komunikimi me kompjuterat është front i ri, por Zana ka një zgjidhje unike. Falenderoj Julia Dungun, e cila jo vetëm është kyç në zhvillimet tona në Natural Language Processing (kuptim i gjuhës së përditshme), por dhe prezantoi në tribunë Zanën dhe rrembeu çmimin e parë”.

Mes një numri të lartë startupesh konkurruese, ajo u shpall fituese e kompeticionit duke siguruar një paketë të artë shtesë prej 10 mijë euro.

Zana Technologies GmbH është një start-up  fitues i teknologjisë së lartë, me bazë në Gjermani, që ofron komunikim të avancuar të teknologjisë.

Produkti më i rëndësishëm i Zana është orientuar në kujdesin shëndetësor dixhital dhe mundëson një monitorim gjithëpërfshirës shëndetësor në distancë. Oferta e produktit është një asistent inteligjent i zërit që përdoret për krijimin e një ure të drejtpërdrejtë midis pacientëve dhe mjekëve. ZANA AI kombinon bisedën aktive në gjuhën natyrore me monitorimin në kohë reale përmes pajisjeve të lidhura, të gjitha nga komoditeti i shtëpisë së një pacienti përmes një Smartphone ose pajisje inteligjente në shtëpi. Mbështetja e ZANA-s mbledh dhe paraqet të dhënat e pacientit të monitoruara përmes një sistemi inovues komandash që azhornon mjekët për shëndetin e pacientit të tyre në mënyrë të vazhdueshme dhe të sigurt.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale