WhatsApp lançon opsionin e transferimit të parave

WhatsApp lançon opsionin e transferimit të parave

WhatsApp

WhatsApp nisi lançimin e një sistemi të ri pagesash në Brazil, me të cilin përdoruesit mund t’i dërgojnë para individëve dhe bizneseve brenda bisedave online. Pagesat do të dërgohen sikur të ishin foto ose video në çat.

Facebook është duke ecur përpara me planet për të kapitalizuar tregjet në zhvillim dhe për të sjellë e-commerce në platformat e tij, duke filluar një shërbim të pagesave digjitale të bazuara në WhatsApp, për 120 milionë përdoruesit brazilianë të aplikacionit të mesazheve.

WhatsApp, aplikacioni popullor i mesazheve, i cili është pjesë e Facebook që prej vitit 2014, të hënën zbuloi një shërbim të ri pagese, WhatsApp Pay, i cili do t’u lejojë përdoruesve të dërgojnë para tek njëri-tjetri ose të bëjnë blerje nga bizneset e vogla, pa u larguar nga aplikacioni.

Lexoni: Formula 1 u zhvillua online, shpallet kampioni i ri

Lançimi i këtij shërbimi në Brazil, ndodh për herë të parë. Shërbimi vjen në treg pas komenteve të shefit ekzekutiv, Mark Zuckerberg në fillim të këtij viti që kompania do t’i jeptë përparësi këtij shërbimi në disa vende të botës si: Brazili, Meksika, Indonezia dhe India.

Brazili është tregu i dytë më i madh pas Indisë, ku përpjekjet e Facebook për të ofruar një shërbim pagese përmes WhatsApp janë testuar që në vitin 2018.

“Thjeshtimi i mënyrës së pagesave mund të ndihmojë në sjelljen e më shumë bizneseve në ekonominë digjitale, duke hapur mundësi të reja për rritje,” tha WhatsApp të hënën. “Për më tepër, ne po bëjmë dërgimin e parave për të dashurit aq të lehtë sa dërgimi i një mesazhi, i cili është i rëndësishëm pasi njerëzit janë fizikisht të distancuar nga njëri-tjetri.”

Facebook vazhdon përpjekjet për të lehtësuar më shumë blerjet në platformë, duke e lejuar atë të mbledhë të dhëna rreth modeleve të shpenzimeve dhe të garojë me gjigandin e e-commerce, Amazon.

Tashmë, kompania ka filluar të përdorë Facebook Pay, një shërbim të ngjashëm, në platformën e saj kryesore të Facebook dhe aplikacionin Messenger, ndërsa muajin e kaluar lançoi ​ Facebook Shops, për të lejuar shitësit të krijonin shirita digjitalë në Facebook ose Instagram.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0