Webinar: Cilat janë veprimet kyç që do të na shënjojnë për jetë, pasi kriza të kalojë

Webinar: Cilat janë veprimet kyç që do të na shënjojnë për jetë, pasi kriza të kalojë


Thuhet gjithandej që jemi në kohë të vështira. Dhe kur dëgjon lajmet kupton që kjo është e vërtetë. Pandemia globale e shkaktuar prej COVID-19 ka shkaktuar dëme të mëdha në njerëz me bilance tragjike në rang global. Dhe si pas çdo goditjeje të papritur, kujtoni goditjen e tërmetit të 26 Nëntorit, vijnë pas-goditjet, që çdo ditë e më shumë po artikulohen si efektet zinxhir që do ketë karantina në goditjen ndaj ekonomisë. Vetë termi “kohë të frikshme apo kohë të këqija” mund të përkufizohet ndryshe nga njerëz të ndryshëm.

Lexo: Pse Covid-19 po vë në rrezik shpëtimin e Notre Dame ?

Por, disa kanë dëshirë ta përkufizojmë në këtë mënyrë: “Kur nuk pret nga të tjerët të të krijojnë mundësi për ty por përvesh mëngët dhe fillon të krijosh vlerë për të tjerët dhe sakaq të krijosh të ardhurat e tua!”

Si mund të ndihmojmë veten që këtë situatë ta kthejmë në favorin tonë apo në favor të biznesit që drejtojmë? Elida Motro Iljazi – themeluese dhe drejtuese e EMI-CC Coaching and Consulting – i jep përgjigje në Episodin 91 dhe Episodin 92 të podkastit të saj  Miqesisht Elida”.

EMI-CC, e cila ofron Executive Coaching; Trajnim Vjetor i personalizuar i liderëve të tanishëm të biznesit dhe trashëgimtarëve të tyre, si dhe Kurs Vjetor për Burimeve Njerëzore, gjatë këtyre javëve po vijon punën normalisht online sipas përvojës disa vjeçare. Në ‘kohërat e këqija’ me të cilat po përballen klientët-miq së fundmi, përmes platformave online po ndihmohen të përballen me vendime që bëjnë ndryshimin midis sipërmarrësve që do dalin fitues nga këto kohë dhe atyre që kanë shkelur butonat e panikut, ankimit apo dorëzimit në këto kohë të vështira.

Ndërsa për këdo tjetër, EMI-CC, iu jep mundësinë që, të regjistroheni për një intervistë /sesion konsulencë falas në lidhje me zhvillimin personal dhe profesional në këto kushte.

Lexo: Shpenzimet “marramendëse” për sigurinë e Zuckerberg. Facebook harxhon 23 milionë dollarë

Gjithashtu mund të ndiqni falas webinarin online në datën 16 Prill me temë ‘Cilat janë veprimet kyç që do të na shënjojnë për jetë, pasi kriza të kalojë?” Regjistrohu falas këtu

Për të ndjekur webinarin IloveHR për Burimet Njerëzore me temë “Planifikimi Strategjik i BNJ në kohë të vështira” regjistrohuni këtu.

Për të parë aktivitetet dhe seminaret për muajin Prill mund t’i shikoni këtu.

Ktheni kartantinën në avantazhin tuaj për të gjithë jetën!

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0