Vrojtimi i Deloitte Albania rreth punësimit: vetëm 5.5% duan të punojnë në distancë - Business Magazine Albania

Vrojtimi i Deloitte Albania rreth punësimit: vetëm 5.5% duan të punojnë në distancë

Çdo i  ri që hedh hapat e parë në tregun e punës, përballet me pikëyetje, sfida dhe perceptime për karrierën, zgjedhjet e duhura dhe punëmarrësin ideal. Që prej vitit 2015, Deloitte Central Europe, pjesë e së cilës është edhe Deloitte Albania, zhvillon studimin bazuar në sondazhet me të rinjtë, studentët dhe sapo të diplomuarit mbi perceptimin e tyre rreth tregut të punës në Shqipëri. Vrojtimi i kryer gjatë vitit më sfidues, ai i pandemisë globale nxjerr në pah të dhëna interesante për t’u marrë parasysh nga vendimarrësit, institucionet arsimore, punëmarrësit dhe bizneset. 

Në këtë kuadër, Deloitte Albania prezantoi sot rezultatet e vrojtimit “Hapat e Parë në tregun e punës’ dhe zhvilloi një diskutim të hapur mbi rezultatet me panelistët e ftuar: Kreshnik Robo, Partner dhe Drejtor Ekzekutiv i Deloitte Albania, Oltian Rrumbullaku, Zv.Minister i Arsimit, Prof. Ardian Civici, Rektor i Universitetit Mesdhetar të Shqipërisë, Dr. Martin Serreqi, Zv.Dekan i Fakultetit të Ekonomisë.

Roden Pajaj, Drejtor i Burimeve Njerezore për Deloitte Albania zbuloi qëndrimin e të rinjve përsa i përket mënyrës se preferuar të punës në zyrë apo në distancë, karrierës jashtë vendit, punëmarrësit të preferuar apo kompetencave të punëmarrësve dhe punëdhënësve. 

Rezultatet u diskutuan mes të ftuarëve dhe panelit si të dhëna të rëndësishme që duhen vlerësuar nga të gjithë aktorët, dhe reflektuar në strategjitë dhe politikat e  burimeve njerëzore te bizneseve, në hartimin e politikave dhe programeve të studimit nga institucionet e arsimit të mesëm dhe të lartë si dhe mbi të gjitha të nxitet bashkëpunimi i gjithë aktorëve me qëllim që të rinjtë të marrin rrugën e duhur të karrierës që në hapat e parë në tregun e punës.

Një fakt interesant i studimit tregon se pavarësisht nga popullariteti i të punuarit në distancë, shumë pjesëmarrës në vrojtim në vendin tonë pranuan se të qenit larg zyrës shoqërohej me një seri sfidash, si ndërprerjet dhe shpërqendrimet e shkaktuara nga anëtarët e familjes, menaxhimi i kohës (përfshirë tendencën e të punuarit shumë), vetminë dhe mungesën e komunikimit.

Pak më shumë se gjysma e të rinjve pjesëmarrës (51.8%) do të donte të punonte në distancë vetëm një ose dy herë në javë, ndërsa 17.3% e tyre do të zgjidhte të ishte larg zyrës për më shumë se një javë në çdo muaj. Çuditërisht, vetëm 5.5% thanë se do të dëshironin të punonin plotësisht në distancë. Rezultate që tregojnë se faktori social dhe kontakti fizik mbetet I domosdoshëm për ta.

Një pjesë e madhe e të rinjve pjesëmarrës në vrojtim kanë plane të përcaktuara që të lëvizin jashtë për të punuar, 67 % shprehen të bindur për të konsideruar punë jashtë vendit. Kjo mund të jetë një arsye pse shumë kompani të mëdha janë lloji më tërheqës i punëdhënësit (me 49.8% të përgjigjeve që i vendosin ata si zgjedhje e parë), shumë më përpara se bizneset e huaja të vogla ose mesatare (8.8%) dhe kompanitë kombëtare të mëdha (9.6%). 3.2% e të intervistuarve do të konsideronin të punuarin për një start-up, duke sugjeruar kështu se të rinjtë kërkojnë siguri në fillimin e karrierës së tyre.

Për më shumë të dhëna, gjeni raportin e plotë në këtë link  

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0