Vlera vitale: Maksimizimi i udhëtimit më të lirë

Vështirësitë financiare të pandemisë janë ndjerë nga shumë njerëz në të gjithë botën. Ndërsa udhëtarët mund të dëshirojnë ende të rifillojnë udhëtimet sapo të udhëtuarit të jetë i sigurt, ne mund të presim që njerëzit të kenë si përparësi vlerën, transparencën e procesit të prenotimit dhe fleksibilitetin, tani më shumë se kurrë.

Oferta për udhëtime në destinacione të ndryshme

Me ndikimin e pandemisë në sigurinë e punës dhe rritjen financiare në të gjithë globin, udhëtarët tani janë shumë më të përqendruar tek vlera kur rezervojnë udhëtimet e tyre. Më shumë se gjysma (62%) e udhëtarëve do të jenë më të vetëdijshëm për çmimet kur kërkojnë dhe planifikojnë udhëtimin e tyre të ardhshëm, dhe 55% kanë më shumë gjasa të kërkojnë oferta dhe kursime. Shumë kërkojnë nga industria e udhëtimeve që të ofrojë vlerë më të madhe dhe zgjedhje më të mira për mundësitë e akomodimit dhe transportit për të ndihmuar në përmbushjen e këtyre nevojave në zhvillim të udhëtarëve.

Duke kërkuar udhëtime fleksibël

Me kufizimet e udhëtimit që dukshëm ndryshojnë nga një minutë në tjetrën, mund të jetë e vështirë të planifikosh një udhëtim. Si rezultat, tre të katërtat (74%) e udhëtarëve thanë se duan platforma të rezervimit të udhëtimit për të rritur transparencën në lidhje me politikat e anulimit, proceset e rimbursimit dhe mundësitë e sigurimit të udhëtimit. Fleksibiliteti do të jetë gjithashtu një përparësi, me 46% të udhëtarëve që thonë se do ta konsiderojnë akomodimin e rimbursueshëm si një gjë të domosdoshme dhe 36% do të dëshirojnë fleksibilitetit për të ndryshuar datat e check-in pa kostos shtesë.

Mbështetja e udhëtimit

Ndërsa udhëtimet mund të jenë prekur jashtëzakonisht shumë këtë vit, duket se udhëtarët globalë duan japin ndihmesën e tyre për t’u siguruar që industria të mbetet e paprekur. 70% thonë se duan të mbështesin rikuperimin e tij. Shumica e udhëtarëve (67%) gjithashtu dëshirojnë të sigurojnë që rezervimet e tyre të ardhshme do të ndihmojnë në rindërtimin e komuniteteve lokale në të gjithë botën që janë prekur nga pandemia.

BOOKING

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale