Visa debuton një produkt të ri të krijuar për të mbrojtur konsumatorët që kryejnë transferta bankare - Business Magazine Albania

Visa debuton një produkt të ri të krijuar për të mbrojtur konsumatorët që kryejnë transferta bankare

VISA

Visa po planifikon të nisë një shërbim të dedikuar për transfertat bankare, duke anashkaluar kartat e kreditit dhe procesin tradicional të debitimit direkt.

Visa, e cila krahas Mastercard është një nga rrjetet më të mëdha të kartave në botë, tha të enjten se planifikon të nisë një shërbim të dedikuar për pagesat nga llogaria në llogari (A2A) në Evropë vitin e ardhshëm. Përdoruesit do të jenë në gjendje të vendosin debitime direkte, transaksione që marrin fonde direkt nga llogaria bankare, në dyqanet e tregtisë elektronike të tregtarëve me vetëm disa klikime.

Visa tha se konsumatorët do të jenë në gjendje t’i monitorojnë më lehtë këto pagesa dhe të raportojnë çdo problem duke klikuar një buton në aplikacionin e tyre bankar, duke u dhënë atyre një nivel të ngjashëm mbrojtjeje me atë kur përdorin kartat e tyre.

Shërbimi duhet t’i ndihmojë njerëzit të merren me probleme të tilla si rinovimet automatike të paautorizuara të abonimeve, duke e bërë më të lehtë për njerëzit që të kthejnë transaksionet e debitit direkt dhe të marrin paratë e tyre mbrapsht, tha Visa. Fillimisht nuk do të aplikojë shërbimin e saj A2A për gjëra të tilla, si shërbimet e transmetimit televiziv, anëtarësimet në palestër dhe paketat e ushqimeve, shtoi Visa, por kjo është planifikuar për të ardhmen.

Produkti do të nisë fillimisht në Mbretërinë e Bashkuar në fillim të vitit 2025, me lëshime të mëvonshme në rajonin nordik dhe në Evropë më vonë në 2025.

Problemi aktualisht është se kur një konsumator vendos një pagesë për gjëra të tilla si faturat e shërbimeve, ose kujdesi për fëmijët, ai duhet të plotësojë një formular të debitimit direkt. Por, kjo u ofron konsumatorëve pak kontroll, pasi ata duhet të ndajnë të dhënat e tyre bankare dhe të dhënat personale, të cilat nuk janë të sigurta, dhe kanë kontroll të kufizuar mbi shumën e pagesës.

Debitimet direkte statike, për shembull, kërkojnë njoftim paraprak për çdo ndryshim në shumën e marrë, që do të thotë që ju duhet, ose të anuloni debitimin direkt dhe të vendosni një të ri, ose të kryeni një transferim të vetëm. Me Visa A2A, konsumatorët do të jenë në gjendje të vendosin pagesa të përsëritura të ndryshueshme (VRP), një lloj i ri pagese që u lejon njerëzve të bëjnë dhe menaxhojnë pagesa periodike me shuma të ndryshme.

Lexo edhe: Krijuesi i pavarur rus trondit industrinë me orën më të hollë në botë

“Ne duam të sjellim metodat e pagesës sipas bankës në shekullin e 21-të dhe t’u japim konsumatorëve zgjedhje, paqe mendore dhe një përvojë dixhitale që ata e njohin dhe e duan,” tha Mandy Lamb, drejtoresha menaxhuese e Visa për Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandën. .

“Kjo është arsyeja pse ne po bashkëpunojmë me bankat në Mbretërinë e Bashkuar dhe lojtarët e hapur bankar, duke sjellë teknologjinë tonë dhe përvojën tonë shumëvjeçare në tregun e kartave të pagesave për të krijuar një sistem të hapur që pagesat A2A të lulëzojnë”, shtoi ajo.

Produkti A2A i Visa-s mbështetet në një teknologji të quajtur “open banking”, i cili kërkon që huadhënësit t’u ofrojnë “fintech-ve” të palëve të treta akses në të dhënat bankare të konsumatorit.

Banka e hapur ka fituar popullaritet gjatë viteve, veçanërisht në Evropë, falë reformave rregullatore në sistemin bankar. Teknologjia ka mundësuar shërbime të reja pagesash që mund të lidhen drejtpërdrejt me llogaritë bankare të konsumatorëve dhe të autorizojnë pagesat në emër të tyre, me kusht që ata të kenë leje.

Në vitin 2021, Visa bleu Tink, një shërbim bankar i hapur , për 1.8 miliardë euro (2 miliardë dollarë). Marrëveshja erdhi pas një oferte të braktisur nga Visa për të blerë firmën e hapur bankare konkurruese Plaid. Blerja e Tink nga Visa u konsiderua si një mënyrë që ajo të kalonte përpara kërcënimit nga fintechs në zhvillim që ndërtojnë produkte që lejojnë konsumatorët dhe tregtarët  të shmangin pagesën e tarifave të transaksionit me karta.

Tregtarët kanë “vuajtur” prej kohësh tarifat e kartave të kreditit dhe debitit të Visa dhe Mastercard, duke i akuzuar kompanitë për rritjen e të ashtuquajturave tarifa të këmbimit dhe duke i ndaluar ata të drejtojnë njerëzit drejt alternativave më të lira.

Në mars, të dy kompanitë arritën një marrëveshje historike prej 30 miliardë dollarësh për të ulur tarifat e tyre të këmbimit, të cilat hiqen nga llogaria bankare e një tregtari kur një blerës përdor kartën e tij për të paguar diçka.

Visa nuk ndau detaje se si do të fitonte para nga shërbimi i saj A2A. Duke u dhënë tregtarëve mundësinë për të anashkaluar kartat për pagesa, ekziston rreziku që Visa mund të dëmtojë biznesin e saj të kartave.

Nga ana e saj, Visa ka pohuar se është dhe ka qenë gjithmonë e përqendruar në mundësimin e mënyrave më të mira për njerëzit që të paguajnë dhe të paguhen, qoftë kjo përmes një transaksioni me kartë apo jo-kartë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0