Varfëria përkrah edukimit financiar. Gjysma e popullsisë me njohuri financiare mesatare ose të dobët - Business Magazine Albania

Varfëria përkrah edukimit financiar. Gjysma e popullsisë me njohuri financiare mesatare ose të dobët


Shkollat na mësojnë si të sigurojmë një punë, por sa nga ne (përjashtuar studentë në fushën e ekomonisë), marrin njohuri për financat, menaxhimin, pra një edukim financiar.

Është fakt i pamohueshëm që varfëria dhe mungesa e edukitmit financiar të shqiptarëve ka një lidhje të fortë. Çdonjëra bëhet barrë për tjetrën.

Në një anketim të prezantuar nga Shoqata Mikrofinanca Shqiptare, lidhur me gjendjen ekonomike dhe njohuritë financiare të shqiptarëve. 27% e të intervistuarve thonë se nuk kanë para mjaftueshëm për ushqim, ndërsa pjesa dërrmuese e tyre nuk janë në gjendje të kursejnë para.

Në zonat urbane, 64% e të intervistuarve u shprehën se nuk mund të kursejnë asgjë nga pagat e tyre. Në zonat rurale, kjo shifër arrin në 71%.

Kjo tregon se varfëria është faktor i drejtpërdrejtë pengues në rritjen e nivelit të kulturës financiare. Në tre viteve të fundit, rreth 80% e të intervistuarve thonë se nuk kanë marrë shërbime financiare.

Gati gjysma e të anketuarve pranojnë se njohuritë e tyre financiare janë mesatare ose të dobëta.

Të gjitha këto të dhëna të sondazhit, nxjerrin në pah nevojën për të rritur përfshirjen financiare, me qëllim që shqiptarët të njohin dhe të përdorin më shumë produktet financiare për të përmbushur nevojat e tyre.

Institucionet e mikrofinancës mund të mbështesin me financime atë pjesë të shoqërisë që e ka vështirësi të kenë akses në sistemin bankar.

Për nga vlera, mikrofinanca ka dhënë rreth 5% të totalit të huasë në ekonomi, ndërsa numri I huamarrësve është 100 mijë.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0