UNICEF po mbledh fonde përmes kriptomonedhave


Kemi të dëgjuar të blihet kafe, pica apo të paguhen taksat me kriptomonedha, por të bëhej bamirësi? UNICEF duket se po përkrah një teknologji të re.

Fondacioni i bamirësisë ka nisur diçka që quhet The HopePage, e cila lejon njerëzit të bëjnë një donacion duke e mbajtur webfaqen të hapur dhe duke përdorur CPU-në e kompjuterit për të minuar dollarët dixhital.

Lexoni: 6 gjërat që mund të blini me Bitcoin

Çdo herë që vizitoni faqen, duhet të konfirmoni dhe selektoni fuqinë e përpunimit (mes 20 deri 80%) që dëshironi të jepni.

“Ne duam të përdorim teknologji të reja për të rritur ndërgjegjësimin për krizat aktuale humanitare dhe për të ngritur fonde për të mbështetur fëmijët që i vuajnë ato”, tha Jennifer Tierney, Drejtoreshë e Fondacionit dhe Komunikimeve të UNICEF-it në Australi.

“The HopePage u lejon Australianëve të ofrojë ndihmë dhe shpresë për fëmijët që jetojnë në kushte të vështira thjesht duke hapur faqen ndërkohë që janë në internet”.

Lexoni: Ky shtet do t’i paguajë taksat me Bitcoin

Mining i kriptomonedhace për arsye të ligjshme nuk është diçka e re. Në shkurt, UNICEF u kërkoi lojtarëve të instalojnë softuerin Claymore për mining për të ndihmuar fëmijët e prekur nga Lufta Civile Siriane.

/Mashable

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale