Renditja e detyrave që duhet të bëni është një proces shumë personal. Disa përdorues pëlqejnë aplikacionet me veçori të ndërlikuara në mënyrë që të mund të menaxhojnë më mirë detyrat e tyre, por një grup tjetër përdoruesish irritohen pikërisht nga mbingarkesa e veçorive.
Kjo është arsyeja pse zhvilluesi i software-it Adam Whitcroft ndërtoi një aplikacion të thjeshtë të quajtur Twodos që nuk ju kujton detyrat tuaja në pritje.
“Kam prirjen të përdor aplikacionet origjinale të Apple në shumicën e kohës (Shënime, Mail, Kalendari, etj), por kurrë nuk u dashurova me Reminders. Mund të shtoj artikuj në një listë të sheshtë, ose të hyj në këtë fluks pune thuajse dërrmuese të shtimit të datave, orëve, etiketave, vendndodhjeve, nën-detyrave… është shumë. Ofertat e tjera në App Store gjithashtu anojnë drejt grumbullimit të veçorive kundrejt të paturit një mendim”, tha Whitcroft.
Twodos nuk ka shumë gjëra përsa i përket veçorive, dhe ky është ndoshta një faktor tërheqës për disa përdorues. Ekziston vetëm një ekran me dy pjesë për detyra: “Sooner” ose “Later”. Mund të shtoni detyra, t’i shënoni si të përfunduara dhe të kontrolloni arkivin për të pastruar të gjitha detyrat. Pranë secilës detyrë ka një buton me shigjetë për t’a zhvendosur në dosjen tjetër.
Ndërsa nuk ka përkujtues, mund të shikoni kohën e kaluar midis shtimit të detyrës dhe shënimit të saj si të kryer në seksionin e arkivit. Ju gjithashtu mund t’i sinkronizoni këto detyra me iCloud, por Whitcroft tha se nuk po mendon për një klient Mac së shpejti.
Twodos gjithashtu integrohet mirë me iOS me mbështetje për miniaplikacionet e ekranit bazë dhe ekranit të kyçjes, temave të lehta dhe të errëta dhe ngjyrave të personalizueshme të theksit. Whitcroft e ndërtoi aplikacionin për vete dhe mendimi i tij ishte se kjo metodë është e shkëlqyeshme për çdo detyrë pa afat. Zhvilluesi nuk po kërkon të shtojë një listë të gjatë veçorish përveç përmirësimeve të vogla në aplikacion.
Zhvilluesit e aplikacioneve po i qasen menaxhimit të detyrave në mënyra të ndryshme. Në fillim të këtij muaji, Christian Reber, i cili i shiti Microsoft-it aplikacionin e tij Wunderlist në vitin 2015 , lançoi një aplikacion të ri të quajtur Superlist . Aplikacioni i ri fokusohet në ndarjen e detyrave personale dhe të punës dhe të ketë një hapësirë të përbashkët me familjen ose kolegët për ta.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.