Twitter emëron hakerin e famshëm si shef të sigurisë - Business Magazine Albania

Twitter emëron hakerin e famshëm si shef të sigurisë

Rrjeti social Twitter, i ekspozuar ndaj kërcënimeve serioze të sigurisë, ka punësuar një nga hakerët më të famshëm në botë për të zgjidhur problemet, nga gabimet inxhinierike deri në përhapjen e dezinformatave. Kompania emëroi Peiter Zatko-n, i njohur me pseudonimin Mudge, në pozicionin e shefit të sigurisë dhe i dha kompetenca të gjera për të rekomanduar ndryshime në strukturë dhe praktikë. Zatko do të raportojë te drejtori ekzekutiv i Twitter Jack Dorsey dhe pritet të marrë drejtimin pas një analize që do të zgjasë deri në 60 ditë. Zatko njoftoi se ai do të shqyrtojë “sigurinë e informacionit, integritetin e faqes në rrjet, sigurinë fizike, integritetin e platformës dhe pjesën inxhinierike”.

Karriera ‘’misterioze’’  e Zatko filloi në vitet 1990 kur drejtoi një mision konfidencial për një kompani që kishte kontratë me qeverinë dhe ishte udhëheqësi i Kultit të Lopës së Vdekur, një grup hakerësh të famshëm për hakimin e Windows për të bërë që Microsoft të përmirësonte sigurinë. Gjatë karrierës, Zatko punoi në projekte speciale të Google dhe mbikëqyri shpërndarjen e projekteve të sigurisë kibernetike në Agjencinë e Avancuar të Projekteve dhe Projekteve të Pentagonit (DARPA). “Nuk e di nëse dikush mund të rregullojë sigurinë e Twitter, por ai do të ishte në krye të listës time”, tha Dan Kaufman, i cili ishte mbikëqyrësi i Zatko në DARPA dhe tani kryeson divizionin e produkteve të Google.

Twitter përballet me një numër sfidash të sigurisë. Një vit më parë, qeveria amerikane akuzoi dy shkencëtarë informatikë për spiunim për Arabinë Saudite ndërsa punonin për Twitter, duke dërguar informacione private në lidhje me kundërshtarët e regjimit.

LEXO: Kongresi dëshiron të ndryshojë Facebook, Twitter dhe YouTube në mënyrën e funksionimit të tyre

Në korrik, një grup hakerësh të rinj mashtruan punonjësit e kompanisë, duke patur akses në sistemin e brendshëm, duke ndryshuar të dhënat e kandidatit të atëhershëm për president Joe Biden, themeluesit të Microsoft Bill Gates dhe pronarit të Tesla, Elon Musk. Zatko gjithashtu deklaroi se dëshiron të përmirësojë komunikimin publik në Twitter. Ai vlerësoi lëvizjet e fundit të kompanisë për t’i bërë përdoruesit të komentojnë në vend të thjesht “retweet”. Hapi tjetër do të ishte që njerëzit të kuptojnë bisedën përpara se të përfshihen në të, tha ai.

CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0