Turizmi shqiptar në pasqyrën e Blendi Fevziut dhe Albiona Muçoimajt, realiteti pas euforisë - Business Magazine Albania

Turizmi shqiptar në pasqyrën e Blendi Fevziut dhe Albiona Muçoimajt, realiteti pas euforisë

Shqipëria, e maleve që përqafojnë detin dhe e qyteteve që janë dëshmi e gjallë e historisë, ka vite që e ka shpallur turizmin si flamurin e saj kombëtar. Shifrat kanë folur, euforia ka shpërthyer, mediat botërore na kanë quajtur “perlën e re të Mesdheut”. Dhe vërtetë, Tirana gumëzhin çdo ditë, Berati e Gjirokastra ngjiten me krenari në listat e UNESCO-s, Vlora mbushet me jetë. Por vera e vitit 2025, ajo që duhej të ishte kurorëzim i gjithë këtyre përpjekjeve, solli një dush të ftohtë: plazhet tona, krenaria jonë, mbetën nën pritshmëri.

Business Magazine  bisedoi me gazetarin e njohur Blendi Fevziu, i cili së fundmi është shndërruar në një referencë të rëndësishme kur flitet për turizmin  si dhe eksperten Albiona Muçoimaj, për të kuptuar më mirë situatën dhe mësimet e këtij sezoni.

“Problemi i këtij viti kanë qenë plazhet”

Fevziu e nis prerë:

“Problemi i këtij viti kanë qenë plazhet. Tirana është pothuajse gjithmonë fully booked, Gjirokastra, Berati, Vlora, po ashtu. Por plazhet, si në veri ashtu edhe në jug, kanë qenë nën pritshmëri. Pronaret e strukturave turistike janë të shqetësuar dhe me të drejtë.”

Sipas tij, çmimi është fjala kyçe:

“Problemi kryesor i turizmit në Shqipëri janë çmimet, çmimet, çmimet. Nuk paragjykoj askënd se sa çmim vendos për shezlongun apo dhomën, por me çmimet që ka Shqipëria, shërbimi nuk i justifikon.”

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0