Turizmi botëror humbet 730 miliard dollar nga COVID

Mbi 730 miliardë dollarë janë humbjet e sektorit të turizmit në mbarë botën, në vetëm 8 muaj, ndërsa fluturimet ndërkombëtare janë tkurrur me 70%. Organizata Botërore e Turizmit, Në një raport të publikuar së fundmi vë theksin tek miliona vende pune që janë në rrezik. “Sipas barometrit më të ri të Organizatës për Turizmin Botëror, konstatohet se mbërritjet ndërkombëtare ranë me 81% në korrik dhe 79% në gusht, tradicionalisht dy muajt më të ngarkuar të viti dhe kulmi i sezonit veror”, thuhet në raport.

Një rënie e tillë sipas organizatës përkthehet në 700 milionë lëvizje më pak të shtetasve, dhe sipas saj këto humbje që po shkaktohen janë deri në 8 herë më të mëdha se ato që u shkaktuan nga kriza ekonomike dhe financiare e vitit 2009. “Kjo rënie e paparë po sjell pasoja dramatike sociale dhe ekonomike, dhe vë në rrezik miliona punë dhe biznese. Kjo nënvizon nevojën urgjente për të rifilluar në mënyrë të sigurt turizmin, në a në kohë dhe mënyrë e koordinuar”, është shprehur Sekretari i Përgjithshëm i Organizatës Zurab Pololikashvili.

LEXO: Humbja e të ardhurave nga Covid19 dhe parashikimet që priten të ndodhin me turizmin

Si pasojë e masave kufizuese të ndërmarra nga shumë shtete të botës për të ndaluar përhapjen e infeksionit COVID-19, të gjitha shtetet janë në rënie të fluturimeve mbi 65%, duke reflektuar ndikimin negativ të pandemisë. Në finale Organizata pret një rënie në fund të vitit afro 70%. Referuar të ardhmes paneli i Ekspertëve i Organizatës parashikon një rikthim në turizmin ndërkombëtar në 2021, kryesisht në tremujorin e tretë të vitit 2021. Por janë edhe 20% e ekspertëve që parashikojnë përmirësim në 2022.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale