Trendi i blerjeve të kompanive nga Microsoft - Business Magazine Albania

Trendi i blerjeve të kompanive nga Microsoft

Microsoft

Duket se ekziston mantra e Microsoft këto ditë. Pasi dështoi të përvetësonte operacionet amerikane të TikTok, gjigandi i softuerit u përfol së fundi se do të ishte në bisedime për marrjen në dorëzim me Pinterest dhe Discord, një shërbim online bisede. Në Prill ata njoftuan se do të blinin Nuance, një specialist i njohjes së fjalës, me gati 20 miliardë dollarë në para – blerja e dytë më e madhe ndonjëherë.

5 vite më parë, në blerjen e tij më të madhe, Microsoft pagoi $26 miliardë për LinkedIn. Në vitin 2018 ai mori GitHub, një platformë zhvillimi për programe me burim të hapur, për $7.5 miliardë. “A e ka jetën monoton Satya Nadella?” Pas një observimi, vëzhguesit murmurisnin se shefi i kompanisë mund të ishte nën çmendurinë e blerjeve.

Kompanitë e mëdha flasin rregullisht me njëri-tjetrin në lidhje me potencialet e mundshme. Për Microsoft, është e mundshme të kenë edhe ndonjë plan për targetët potencialë. Microsoft ende investon shumë më tepër në zgjerimin e bizneseve të saj ekzistuese sesa në blerjen e bizneseve të reja. Duke përjashtuar marrëveshjen Nuance, kompania ka shpenzuar vetëm $33 miliardë në blerje të mëdha në katër vitet e fundit, krahasuar me $64 miliardë për zhvillim. Ajo ka një mori të parave të gatshme në bankë ($132 miliardë në fund të vitit të kaluar), ndërsa çmimi i aksionit të saj është rritur me më shumë se 600% që kur z. Nadella mori drejtimin në 2014.

Microsoft bleu po ashtu Nokia dhe Skype, dhe ajo ka mësuar se si të integrojë objektivat me sukses. Ky është një trend jo i ri, po që kur erdhi në krye z. Nadella. Thënë më thjesht, Microsoft është bërë një re gjigandi informatik që mund të tretë çdo të dhënë dhe të ofrojë çdo shërbim. Kështu që një blerje mund ta zmadhojë biznesin në më shumë mënyra dhe “të ushqejë bishën”.

Blerjet gjithashtu ndihmojnë Microsoft që të vazhdojë të rritet me shpejtësi duke e lejuar atë të ecë me trendet e mëdha të industrisë. Ngjashëm me LinkedIn, Pinterest do t’i jepte Microsoft akses në të dhëna në lidhje me interesat e njerëzve, të cilat mundësojnë forma të reja të tregtisë elektronike.

Marrëveshja Nuance përmbledh të gjitha këto konsiderata. Kompania është e njohur më së shumti për softuerin e saj për njohjen e të folurit dhe një platformë të kujdesit shëndetësor të përdorur në 77% të spitaleve amerikane. Kjo teknologji, së bashku me shumë të dhëna të vlefshme shëndetësore, do të forcojnë “renë shëndetësore” të Microsoft. Megjithëse $20 miliardë duket shtrenjtë për një kompani me një fitim neto prej $29 milion vitin e kaluar nga të ardhurat prej $1.5 miliardë, Microsoft mund ta përballojë atë. Discord dhe Pinterest duket se janë jashtë tryezës tani për tani, por mos u befasoni nëse “bisha do të ushqehet” edhe me to.

The Economist

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0