Tregu i shitjeve online po ndryshon. Pas të “Premtes së Zezë” edhe “E Hëna Kibernetike” raportohet me ulje në shpenzime - Business Magazine Albania

Tregu i shitjeve online po ndryshon. Pas të “Premtes së Zezë” edhe “E Hëna Kibernetike” raportohet me ulje në shpenzime

~3 minuta lexim

Shpenzimet e konsumatorëvenë Cyber ​​Monday ranë për herë të parë këtë vit, thanë analistët e Adobe. Ata vunë në dukje rritjen rekord të shitjeve në fillim të muajit, si një shenjë që shitësit me pakicë dhe konsumatorët po përshtaten me kufizimet e vazhdueshme të zinxhirit të furnizimit duke vënë më pak theks në festën më të madhe të blerjeve online. Ky trend u vu re edhe gjatë të Premtes së Zezë.

Sipas vlerësimeve amerikanët shpenzuan një total prej rreth 10.7 miliardë dollarë të Hënën kibernetike, 1.4% më pak nga viti 2020 në rënien e parë vjetore ndonjëherë, sipas Indeksit të Ekonomisë Digjitale të Adobe të martën në mëngjes.

Bëhu pjesëtar i shoqatës së E-commerce, AECA! Merr konsulencë FALAS për biznesin tënd online këtu.

Në një email, Taylor Schreiner i Adobe tha se rënia ishte “ushqyer nga ndërgjegjësimi në rritje për sfidat e zinxhirit të furnizimit dhe disponueshmërinë e produktit”, gjë që inkurajoi disa konsumatorë të shpërndanin shpenzimet e tregtisë elektronike përgjatë muajve tetor dhe nëntor.

Lexo edhe:  Hera e parë në histori/ Bie volumi i shitjeve të “Premten e Zezë”. Raporti tregon disa arsye

Pavarësisht rënies së të Hënës, e cila pasqyroi një rënie vjetore prej 1.3% në shitjet e së Premtes së Zezë, ky sezon festash është ende në rrugën e duhur për të thyer rekordet e blerjeve në internet, tha Schreiner, duke theksuar se konsumatorët kanë shpenzuar tashmë 109.8 miliardë dollarë këtë muaj, duke u rritur 11.9% krahasuar me vitin e kaluar.

Në një email të së martës, analisti i tregut Adam Crisafulli i Vital Knoëledge Media tha se rritja e shitjeve të ts hënës Cyber ​​do të kishte qenë e vështirë këtë vit duke pasur parasysh se si vendi “ishte ende në grahmat e pandemisë” një vit më parë, duke kufizuar opsionet e shitjes me pakicë personalisht duke detyruar më shumë amerikanë të blejnë online.

Bëhu pjesëtar i shoqatës së E-commerce, AECA! Merr konsulencë FALAS për biznesin tënd online këtu.

Një numër në rritje i shitësve me pakicë kanë fajësuar sfidat e zinxhirit të furnizimit të shkaktuar nga pandemia për fitime më të ulëta se sa pritej këtë vit, pavarësisht shpenzimeve pothuajse rekord të konsumatorëve në muajt e fundit. Një shenjë e problemeve të shitësve me pakicë, mesazhet që produktet nuk janë në stok u rrit me 8% krahasuar me një javë më parë në Cyber ​​Monday, sipas Adobe. Dhe në muajin nëntor, mesazhet pa gjendje në stok u rritën me 169% kundrejt niveleve parapandemike. Ndërkohë, Adobe thekson se konsumatorët po grumbullojnë porosi më të mëdha, me çmimet mesatare të porosive që rriten me 13.9% të hënën Cyber, duke reflektuar si inflacion më të lartë ashtu edhe blerje të artikujve më të mëdhenj.

Forbes 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0