Tregtia e jashtme e mallrave për muajin Dhjetor 2015 pëson rënie

Tregtia e jashtme e mallrave për muajin Dhjetor 2015 pëson rënie


Publikimi i fundit i INSTAT në lidhje me eksportet dhe importet e mallrave gjatë muajit Dhjetor 2015.

Më 28 Janar 2016: Në muajin Dhjetor 2015 eksportet e mallrave arritën vlerën 18 mld lekë, duke u ulur me 7,7 % në krahasim me Dhjetor 2014 dhe 8,5 % në krahasim me Nëntor 2015. Importet e mallrave në muajin Dhjetor 2015 arritën vlerën 53 mld lekë, duke u ulur me 2,2 % në krahasim me Dhjetor 2014 dhe rritur me 8,0 % në krahasim me Nëntor 2015. Deficiti tregtar i këtij muaji është 35 mld lekë, duke u rritur me 0,9 % krahasuar me Dhjetor 2014 dhe 18,9 % në krahasim me Nëntor 2015.

Ndikimi i grupeve kryesore në ndryshimin vjetor të eksporteve: Ulja vjetore e eksporteve prej 7,7 % këtë muaj është ndikuar kryesisht nga grupet: “Minerale, lëndë djegëse, energji elektrike” me -9,8 pikë përqindje, “Materiale ndërtimi dhe metale” me -5,0 pikë përqindje, “Makineri, pajisje dhe pjesë këmbimi” me -1,2 pikë përqindje. Në ndryshimin vjetor të eksporteve kanë ndikuar pozitivisht grupet: “Tekstile dhe këpucë” me +4,8 pikë përqindje, “Ushqime, pije, duhan” kanë kontribuar me +2,7 pikë përqindje, “Lëkurë dhe artikuj prej tyre” me +0,3 pikë përqindje.

Ndikimi i grupeve kryesore në ndryshimin vjetor të importeve: Ulja vjetore e importeve prej 2,2 % këtë muaj është ndikuar kryesisht nga grupet: “Minerale, lëndë djegëse, energji elektrike” me -4,1 pikë përqindje, “Materiale ndërtimi dhe metale” me -1,3 pikë përqindje, “Makineri, paisje dhe pjesë këmbimi” me -0,6 pikë përqindje. Në ndryshimin vjetor të importeve kanë ndikuar pozitivisht grupet: “Tekstile dhe këpucë” me +2,3 pikë përqindje, “Ushqime, pije, duhan” me +0,5 pikë përqindje, “Produkte kimike dhe plastike” me +0,5 pikë përqindje.

Në muajin Dhjetor 2015, vendet me të cilët Shqipëria ka pasur rritje më të madhe të eksporteve, në krahasim me Dhjetor 2014 janë: Italia me 7,9 %, Spanja me 26,3 % dhe Greqia me 32,2 %. Ndërsa vendet me të cilat eksportet kanë pasur uljen më të madhe janë: Kosova me 29,6 %, Gjermania me 11,9 %, dhe Kina me 25,4 %. Në muajin Dhjetor 2015, vendet me të cilët Shqipëria ka pasur rritje më të madhe të importeve, në krahasim me Dhjetor 2014 janë: Turqia me 22,9 %, Kina me 5,5 % dhe Gjermania me 30,0 %. Ndërsa vendet me të cilat importet kanë pasur uljen më të madhe janë: Italia me 4,9 %, Greqia me 10,2 % dhe Spanja me 45,9 %.

Shkëmbimet tregtare me vendet e BE zënë 66,6 % të gjithë tregtisë. Në Dhjetor 2015, eksportet drejt vendeve të BE-së zënë 80,3 % të eksporteve gjithsej dhe importet nga vendet e BE-së zënë 62,0 % të importeve gjithsej. Partnerët kryesorë tregtarë janë Italia (36,9 %), Turqia (7,4 %), Kina (7,2 %) dhe Gjermania (7,0 %).

 

/INSTAT/

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0