Transformimi dixhital: 5 aftësitë kryesore që ju nevojiten për të pasur sukses - Business Magazine Albania

Transformimi dixhital: 5 aftësitë kryesore që ju nevojiten për të pasur sukses

Transformimi dixhital: 5 aftësitë kryesore që ju nevojiten për të pasur sukses

Transformimi dixhital është e ardhmja e biznesit. Një studim i vitit 2020 nga Mordor Intelligence vlerësoi transformimin dixhital në 263 miliardë dollarë dhe parashikohet të arrijë në 767 miliardë dollarë deri në vitin 2026. Transformimi dixhital mund të përfshijë shumë gjëra, pavarësisht nëse është automatizimi i procesit, një uebsajt i ri, përvoja e përmirësuar e përdoruesit.

Por çfarë aftësish ju nevojiten për të arritur një ndryshim të suksesshëm në mbarë kompaninë a biznesin tuaj?

1. Përvetësimi i aftësive dixhitale
Para së gjithash, punëtorët duhet të kenë një nivel bazë të aftësisë dixhitale në mënyrë që të zbatojnë me sukses transformimin dixhital. Në varësi të industrisë, aftësia dixhitale mund të variojë nga njohuritë bazë të Microsoft Suite deri te të kuptuarit e platformës dhe sistemeve cloud. Kjo domosdoshmëri e kësaj aftësie është për të gjithë kompaninë; Profesori i Shkollës së Biznesit të Harvardit, Tsedel Neeley, thekson se aftësia dixhitale i përmbahet një parimi bazë “Unë shpesh i referohem rregullit të 30%; i huazuar nga studimi i gjuhëve, kur zbatohet për aftësinë dixhitale, ai dikton që e gjithë kompania duhet të jetë, të paktën, në një bazë të aftësisë prej 30% të përvetësimit dixhital, në mënyrë që të lëvizë në një drejtim të ri dixhital, në mënyrë efektive.” Nevoja e përvetësimit dixhital rritet ndjeshëm në nivele ekzekutive. Fokusi qëndron tek drejtuesit e kompanive për të zotëruar dhe inkurajuar elokuencën dixhitale në kulturën e kompanisë së tyre. Udhëheqësit që kanë njohuri dixhitale do të jenë më të pajisur për të trajtuar hendekun midis drejtuesve dhe punonjësve – qoftë në lidhje me perceptimin e ndryshimeve dixhitale apo thjesht sistemin e të dhënave në biznes – që shpesh kontribuon në dështimin e transformimit dixhital.

2. Analiza e të dhënave
Shpesh, kompanitë bien pre e një numri të madh të dhënash dhe luftojnë për të analizuar dhe nxjerrë përfundime nga grupet e të dhënave. Ekspertiza e analizës së të dhënave – që përfshin vizualizimin dhe përpunimin e të dhënave, si dhe aftësitë teknike si MATLAB, Python dhe R – janë të një rëndësie të madhe për të përpunuar të dhënat dhe për t’i përdorur ato maksimalisht dhe në një mënyrë sa më produktive. Përdorimi i aftësive analitike të të dhënave në ekonominë e sotme është i lehtë për t’u gjurmuar: Byroja e Statistikave të Punës të SHBA-së ka parashikuar rritje të madhe, duke parashikuar që fusha e shkencës së të dhënave do të rritet me rreth 28% deri në vitin 2026 – shumë mbi mesataren. Kjo rritje është përforcuar nga të dhënat e kaluara: Një raport nga Fortune zbulon një vlerë globale të tregut të punës prej 231.43 miliardë dollarësh për analitikën e të dhënave, duke shënuar një rritje të jashtëzakonshme prej 10.6% nga shifrat e vitit 2020.

Lexo edhe: Metoda që përdori ky sipërmarrës për të transformuar shëndetin dhe biznesin e tij

3. Marketingu dixhital
Nuk ka kuptim të thjeshtoni proceset e kompanisë dhe të krijoni një produkt të përmirësuar nëpërmjet transformimit dixhital nëse produkti përfundimtar nuk është në gjendje të arrijë në mënyrë efektive bazën e tij të audiencës konsumatore. Aftësitë e marketingut janë thelbësore në angazhimin e bazës suaj të klientëve dhe për  sigurimin e suksesit financiar të një produkti. Sot, marketingu është kryesisht dixhital – kështu që ekspertiza në fusha të tilla si optimizimi i motorëve të kërkimit, fushatat e postës elektronike dhe mediat sociale do t’i lejojë kompanitë të mbledhin dhe të përdorin me sukses komentet e klientëve, të promovojnë produktin e tyre dhe, më e rëndësishmja, të përfshijnë edhe klientët në udhëtimin e tyre të transformimit dixhital. Në fund të fundit, pas një transformimi dixhital, përdoruesit duhet gjithashtu të edukohen se si të marrin maksimalisht përfitimet e produktit të ri. Në mbarë botën, kompanitë janë të vetëdijshme për rëndësinë e marketingut në epokën dixhitale. Sipas emarketer.com, shpenzimet e marketingut dixhital, veçanërisht brenda sektorit të reklamave, u rritën 17% në 333 miliardë dollarë globalisht në 2021.

4. Siguria kibernetike
Një komponent shpesh i neglizhuar i transformimit dixhital është siguria kibernetike. Sipas firmës kërkimore dhe marketingut ThoughtLab, numri mesatar i sulmeve kibernetike u rrit me 15.1% në vitin 2021, krahasuar me vitin 2022. Implikimet janë kritike: Firma e analizës së Blockchain Chainalysis raporton se viktimat e ransomware shpenzuan pothuajse 700 milionë dollarë për të paguar sulmuesit e tyre në 2020. Ndërsa procesi i transformimit dixhital përshpejtohet, kompanitë duhet të mbulojnë fushat e rrezikut të mundshëm duke punësuar ata profesionistë të sigurisë kibernetike. Potenciali në këtë investim reflektohet në mospërputhjen midis ofertës dhe kërkesës për sigurinë kibernetike.

5. Udhëheqja
Është vënë re shumë herë se pengesa më e madhe për transformimin dixhital është kultura e kompanisë. Kultura e kompanisë mund të ndikojë shumë në perceptimin e ndryshimit të punonjësve dhe një kulturë e papërgjegjshme mund të rezultojë në shpenzimin e miliona dollarëve për të arritur një transformim që së fundmi thjesht do të anashkalohet. Kultura e kompanisë mund të jetë jashtëzakonisht e vështirë për t’u ndryshuar; megjithatë, efikasiteti i një rinovimi kulturor do të përcaktohet kryesisht nga drejtuesit e kompanive. Për të krijuar ndryshime po aq të rëndësishme sa ndryshimi i kërkuar për transformimin dixhital, drejtuesit e kompanive duhet të zotërojnë një mori aftësish ‘të buta’ ose ato që quhen soft skills, të tilla si ekspertizë në komunikim, ndikim, ndjeshmëri dhe të menduarit strategjik. Në këtë mënyër një udhëheqës i mirë do të jetë në gjendje të përfitojë nga vlerat kryesore të kompanisë për të promovuar transformimin dixhital. Rikujtoni se transformimi dixhital është një proces që është i gjerë, i kushtueshëm dhe gjithëpërfshirës – kështu që do të kërkojë prani të fortë drejtuese dhe investime për t’u zbatuar me rigorozitet dhe efikasitet.

 

Zdnet

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0