Trajnim në “Designing and Implementing Customers Loyalty Programs” - Business Magazine Albania

Trajnim në “Designing and Implementing Customers Loyalty Programs”


Më datë 4 dhe 5 korrik, në Hotel Sheraton do të organizohet trajnimi dy ditor me temë – “DESIGNING AND IMPLEMENTING CUSTOMERS LOYALTY PROGRAMS”.

Ky trajnim u vjen në ndihmë skuadrave të marketingut dhe shërbimit ndaj klientit në kompanitë e shitjeve me pakicë që synojnë të zhvillojnë apo përmirësojnë performancën e programeve të besnikërisë, të maksimizojnë vlerën e jetës së konsumatorit dhe kuotën e shpenzimit në kompanitë e tyre.

Të ftuar në këtë trajnim janë drejtues dhe manaxherë të niveleve të larta të marketingut, administratore nga kompanitë e suksesshme që kanë zgjedhur besnikërinë si një strategji konkuruese për rritjen e përfitueshmërisë.

Konkluzionet e trajnimit:

Në fund të këtij workshop-i ju do të jenë në gjendje të:

1. Listoni kriteret për vendimet e menaxhimit për të miratuar ose shqyrtuar një program besnikërie të klientit.

2. Listoni strategjitë e besnikërisë së konsumatorit dhe si të vlerësoni përshtatshmërinë për biznesin tuaj dhe planin strategjik.

3. Përzgjidhni një varg logjik besnikërie dhe analizoni përfitimin e kostos për secilën logjikë dhe strukturën mbështetëse që kërkohet për të zbatuar çdo logjikë të besnikërisë.

4. Përfshini thelbin e markës, vlerat dhe përvojën e klientit në hartimin dhe zbatimin e programeve të besnikërisë.

5. Përfshini kërkesën e përdoruesit në programet e besnikërisë përmes menaxhimit dhe bashkë-krijimit të VOC.

6. Listoni mjetet për të menaxhuar dhe komunikuar në mënyrë efektive programet e besnikërisë së klientit.

7. Matni ROI-n ose efektivitetin e programeve të Besnikërisë për organizatën tuaj.

Për tu regjistruar kliko këtu.

Data: 4-5 Korrik 2017

Orari: 8:30 AM – 5 PM

Vendodhja: Hotel Sheraton, Tirana

Për më shumë informacion kontaktoni:

Tel: +355 42255506

Email: [email protected]

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0