Tirana turistike, një destinacion për të huajt - Business Magazine Albania

Tirana turistike, një destinacion për të huajt

~4 minuta lexim


Në këto ditë të nxehta gushti, kur Tirana boshatiset nga qytetarët e saj, vendin e tyre duket se e kanë zënë turistët. Vendet nga të cilat vijnë janë të ndryshme, madje kohët e fundit harta është zgjeruar edhe me shtete si Brazili, Zelanda e Re apo vendet aziatike.

Megjithatë, bazën e përbën trekëndëshi “polakë, çekë, sllovakë”, por nuk mbeten pas as italianët apo francezët. Të organizuar në grupe, ata i gjejmë te “Kulla e Sahatit” apo “Xhamia e Ethem Beut”.

“Është shumë e bukur Tirana, është hera e parë që vij këtu dhe do të rikthehem patjetër”, tha Anna Maria Palmieri, turiste.

“Njerëzit janë shumë të mirë, po ngjis shkallët që të shoh pamjen e qytetit nga kulla”, tha Maurizio Pereti, turist.

“Do të vizitojmë bulevardin qëndror, shtëpinë e Enver Hoxhës, Presidencën. Erdhëm në Shqipëri, sepse në Poloni ky është një vend i panjohur. Doja të përballesha vetë më stereotipet dhe reputacionin jo të mirë të Shqipërisë jashtë vendit, por mbetem e surprizuar pozitivisht”, tha Teresa Silorska, turiste.

tir1Konrad Owca nga Polonia punon si guidë turistike prej 8 vitesh dhe vlerëson potencialit turistik të Shqipërisë, por thotë se vendi ka ende gjëra për të mësuar.

“Për shembull, sa i përket organizimit, bashkëpunimit mes pushtetit lokal dhe agjensive turistike”, tha Konrad Owca, guidë turistike.

Bashkia e Tiranës thotë se asetet turistike janë një pikë e fortë e kryeqytetit dhe se po punohet për t’i promovuar fort ato.

“Kemi urën e Tabakëve, Kalanë e Tiranës që është pjesë e kujtesës historike të kryeqytetit. Mozaikun e periudhës romake, evidencë më e vjetër. Pazari i ri, që po restaurohet. Ka grupe që vizitojnë këtë kullë, që nuk i punonte sahati dhe ishte e mbyllur. Duam t’i promovojmë këto asete. Kemi filluar të krijojmë një itinerar kulturor, të lidhim të gjitha kalatë duke nisur nga sinjalistika, sepse nuk kishte asnjë lloj harte apo tabele, për të kuptuar se çfarë janë këto asete”, tha Mirela Koçollari.

 

/burimi:  Top Channel

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0