Tirana turistike, një destinacion për të huajt - Business Magazine Albania

Tirana turistike, një destinacion për të huajt


Në këto ditë të nxehta gushti, kur Tirana boshatiset nga qytetarët e saj, vendin e tyre duket se e kanë zënë turistët. Vendet nga të cilat vijnë janë të ndryshme, madje kohët e fundit harta është zgjeruar edhe me shtete si Brazili, Zelanda e Re apo vendet aziatike.

Megjithatë, bazën e përbën trekëndëshi “polakë, çekë, sllovakë”, por nuk mbeten pas as italianët apo francezët. Të organizuar në grupe, ata i gjejmë te “Kulla e Sahatit” apo “Xhamia e Ethem Beut”.

“Është shumë e bukur Tirana, është hera e parë që vij këtu dhe do të rikthehem patjetër”, tha Anna Maria Palmieri, turiste.

“Njerëzit janë shumë të mirë, po ngjis shkallët që të shoh pamjen e qytetit nga kulla”, tha Maurizio Pereti, turist.

“Do të vizitojmë bulevardin qëndror, shtëpinë e Enver Hoxhës, Presidencën. Erdhëm në Shqipëri, sepse në Poloni ky është një vend i panjohur. Doja të përballesha vetë më stereotipet dhe reputacionin jo të mirë të Shqipërisë jashtë vendit, por mbetem e surprizuar pozitivisht”, tha Teresa Silorska, turiste.

tir1Konrad Owca nga Polonia punon si guidë turistike prej 8 vitesh dhe vlerëson potencialit turistik të Shqipërisë, por thotë se vendi ka ende gjëra për të mësuar.

“Për shembull, sa i përket organizimit, bashkëpunimit mes pushtetit lokal dhe agjensive turistike”, tha Konrad Owca, guidë turistike.

Bashkia e Tiranës thotë se asetet turistike janë një pikë e fortë e kryeqytetit dhe se po punohet për t’i promovuar fort ato.

“Kemi urën e Tabakëve, Kalanë e Tiranës që është pjesë e kujtesës historike të kryeqytetit. Mozaikun e periudhës romake, evidencë më e vjetër. Pazari i ri, që po restaurohet. Ka grupe që vizitojnë këtë kullë, që nuk i punonte sahati dhe ishte e mbyllur. Duam t’i promovojmë këto asete. Kemi filluar të krijojmë një itinerar kulturor, të lidhim të gjitha kalatë duke nisur nga sinjalistika, sepse nuk kishte asnjë lloj harte apo tabele, për të kuptuar se çfarë janë këto asete”, tha Mirela Koçollari.

 

/burimi:  Top Channel

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0