TikTok, platforma e videove të shkurtra, është jashtëzakonisht popullore mes përdoruesve dhe gjithnjë e më shumë shihet si një mënyrë për të sjellë rezultate për tregtarët në të gjithë procesin, nga zbulimi deri te kërkimi dhe blerja: rëndësia e saj në reklamimin global është e pamohueshme, edhe pse e ardhmja e saj në SHBA është në dyshim – ja çfarë duhet të dini.
Merrni pikat kryesore të të dhënave për TikTok-un që përfshijnë investimet, konsumin dhe performancën: Platform Insights: TikTok 2025
Pse TikTok ka rëndësi
Nëse TikTok i shmanget një ndalimi në SHBA, shpenzimet globale për reklama në platformë pritet të arrijnë 32 miliardë dollarë, një rritje prej 24.5% nga viti në vit. Me një ritëm rritjeje më të shpejtë se Facebook (9.3%) apo Instagram (19.0%), kjo rritje do ta bënte atë të zërë 11% të totalit të shpenzimeve sociale në mbarë botën. Gjithashtu, është platforma më e konsumuar. Përdorimi mujor total në TikTok tejkalon me shumë çdo platformë tjetër, me përdoruesin mesatar që kalon më shumë se 35 orë në aplikacion çdo muaj gjatë 2024-ës – më shumë se dyfishi i përdorimit mesatar të përdoruesve të Instagramit.
Lexo edhe:Instagram dëshiron të konkurrojë TikTok-un me aplikacionin rival Reels
Çfarë po ndodh
SHBA-ja mbetet tregu më i madh i TikTok-ut, por gjatë pesë viteve të fundit, pjesa e saj në të ardhurat totale nga reklamat e platformës ka rënë, duke zbritur nga 43.3% në 2022 në 34.0% deri në 2026, sipas parashikimeve të WARC Media. Të ardhurat nga reklamat po rriten më shpejt jashtë SHBA-së. Historia e TikTok-ut zhvillohet, natyrisht, nën hijen e një ndalimi të mundshëm në tregun më të madh të reklamave në botë. “Një zgjatje e afatit me 75 ditë deri më 5 prill nga Presidenti Donald Trump bën pak për të larguar pasiguritë rreth TikTok-ut si një element i vazhdueshëm në planet e marketingut të shumë markave,” thotë autori kryesor i raportit, Alex Brownsell, kreu i përmbajtjes për WARC Media. Nëse një ndalim në SHBA shmanget, TikTok pritet të fitojë 11.8 miliardë dollarë në të ardhura nga reklamat në SHBA këtë vit (me rritje 21.0%, duke tejkaluar investimet e përgjithshme në mediat sociale në SHBA, që pritet të rriten me 10.6%), duke u ngritur në 13.4 miliardë dollarë në 2026. Instagram pritet të përfitojë më së shumti nga një ndalim i TikTok-ut, sipas vlerësimeve të WARC Media, me shpenzime që do të shkojnë gjithashtu drejt YouTube dhe Snapchat. Më shumë se gjysma (57%) e përdoruesve globalë të TikTok-ut përdorin funksionin e kërkimit të platformës për të ndjekur ose gjetur informacione rreth produkteve dhe markave, sipas We Are Social. Deri më tani, reklamuesit janë “të intriguar” por të kujdesshëm për shkak të shqetësimeve si efektiviteti dhe siguria.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.