TikTok po përdoret edhe për kërkim. Platforma e argëtimit rivalizon Google - Business Magazine Albania

TikTok po përdoret edhe për kërkim. Platforma e argëtimit rivalizon Google

Google është për kërkim. TikTok është për argëtim. Të paktën kështu ishte dikur.Por për brezin në rritje të adoleshentëve dhe të rinjve, TikTok po bëhet vendi për të gjetur informacione, duke marrë përsipër funksionet e gjigantëve të njohur të internetit.

Shërbimi, i cili krenohet me më shumë se një miliard përdorues, është më shumë se një aplikacion ku 10 deri në 25-vjeçarë shikojnë videoklipe.

Shitjet e TikTok parashikohen të trefishohen në 12 miliardë dollarë këtë vit, sipas EMarketer – sërish shumë e vogël në krahasim me Google dhe Facebook, por e madhe për një kompani 5-vjeçare. Një e treta e përdoruesve të tij janë anëtarë të Gjeneratës Z, të cilët numërohen në 67 milionë njerëz vetëm në SHBA. Kjo demografi është ende duke formuar zakone blerjeje, duke i bërë ato perspektiva vendimtare për reklamuesit dhe kompanitë e teknologjisë. Afiniteti i përdoruesve të rinj për një fillestar po u ofron gjithashtu kompanive të teknologjisë një kundërvënie ndaj kritikëve që thonë se shkelin ligjin antitrust.

Lexo edhe: Si të përmirësoni renditjen tuaj edhe në TikTok

“Unë nuk do të isha në punën time aktuale, nëse nuk do të ishte për TikTok,” tha Ezinne Ogbonna, 24 vjeç, një shitëse softuerësh në zonën e Dallasit. “Unë në fakt gjeta një program trajnimi përmes TikTok-ut të dikujt, bëra programin e trajnimit dhe më pas arrita punën që kam tani.”

Afërsisht 40% e të rinjve sot përdorin TikTok ose Instagram, në pronësi të kompanisë mëmë “Meta”, kundrejt Google kur kërkojnë rekomandime për drekën, tha Prabhakar Raghavan, një zëvendës president i lartë i Google, në një intervistë me TechCrunch këtë muaj. Të dhënat vijnë nga një sondazh i përdoruesve amerikanë të moshave 18 deri në 24 vjeç. Gjigandi i kërkimit, i cili po përballet me padi të shumta antitrust, tregon për gjetje të tilla për të vënë në dukje fuqinë e konkurrencës së tij.

“Ne vazhdojmë të mësojmë, vazhdimisht, se përdoruesit e rinj të internetit nuk kanë pritshmëritë dhe mentalitetin me të cilin jemi mësuar.” tha Raghavan në intervistë. “Pyetjet që ata bëjnë janë krejtësisht të ndryshme.”/ Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0