TikTok parakalon Youtube, më i parapëlqyer për fëmijët - Business Magazine Albania

TikTok parakalon Youtube, më i parapëlqyer për fëmijët

TikTok në vetëm pak vite aktivitet po minon epërsinë e YouTube në përdorimin nga fëmijët midis 4 dhe 14 vjeç. Në këtë grupmoshë, sipas një studimi të kryer në SHBA, Britaninë e Madhe dhe Spanjë nga ndërmarrja digjitale e sigurisë ”Qustodio”, fëmijët shpenzojmë mesatarisht 85 minuta në ditë në platformën Google, ku në TikTok kalojnë 80 minuta, thënë ndryshe 100% rritje në vitin 2019 dhe 200% gjatë vitit aktual.

Në fillim të vitit 2020, ekspertët shpjegojnë se në SHBA djemtë kaluan 86 minuta në ditë në YouTube dhe 82 në TikTok, në Britani 75 në të parën dhe 69 në të dytën dhe në Spanjë 66 dhe 60 minuta.

Koha e kaluar në këto rrjete sociale, shpjegojnë autorët e studimit, u rrit gjatë karantinës. Në SHBA, për shembull, përdorimi i TikTok ka arritur në 95 minuta në ditë, ndërsa ai i Youtube në 97.

“Tashmë, jetojmë në një botë me 25 miliardë pajisje të lidhura online, kryesisht në duart e fëmijëve”, shkruajnë autorët- bota nuk do të kthehet siç ishte më parë, sepse koha e kaluar para ekranit ishte tashmë në rritje. Covid-19 vetëm ka përshpejtuar procesin “.

ANSA

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0