TikTok lançon një qendër të re për të ndihmuar markat të lidhen më mirë me audiencën e saj - Business Magazine Albania

TikTok lançon një qendër të re për të ndihmuar markat të lidhen më mirë me audiencën e saj

TikTok njoftoi se po lançon një “TikTok World Hub” të ri për markat, që është krijuar për t’i ndihmuar ata të mësojnë se si të lidhen me audiencën dhe të vihen re. Qendra përshkruan grupin e mjeteve të reklamimit dhe praktikave më të mira të TikTok-ut, kur bëhet fjalë për marketingun në platformën e tij.

Qendra përmban katër tema kryesore: brandimi, tregtia, performanca dhe kreativiteti. Temat e ndryshme përfshijnë video me drejtuesit e produkteve të TikTok dhe udhërrëfyesin e tyre për të ndihmuar në edukimin e markave mbi reklamat e TikTok. Përveç kësaj, TikTok ka përpiluar paketën e plotë të produkteve reklamuese, për të ndihmuar tregtarët të gjejnë mjetet që u nevojiten për të arritur potencialin e plotë të përmbajtjes dhe reklamave të tyre, thotë kompania.

Së bashku me qendrën e re botërore të TikTok, kompania prezantoi “TikTok Fundamentals”, e cili është një kornizë për markat për të përfituar sa më shumë nga fushatat e tyre reklamuese në TikTok.

Lexo: Bashkëthemeluesi i Apple: AI vështirëson dallimin e mashtrimeve

Nisja e qendrës së re erdhi pasi TikTok ka vazhduar rritjen e tij në fushën e reklamave. Gushtin e kaluar, kompania lançoi një paketë të re reklamash tregtare të quajtur “Reklamat e blerjeve” për ta bërë më të lehtë reklamimin e markave në platformë. Majin e kaluar, kompania lançoi një produkt reklamash të quajtur “Misioni i markës” që lejon krijuesit të lidhen me markat dhe ndoshta të marrin shpërblime për videot. Gjithashtu majin e kaluar, TikTok lançoi një zgjidhje reklamimi kontekstuale të quajtur “TikTok Pulse” për të joshur reklamuesit në platformën e tij, duke u dhënë atyre mundësinë për të shfaqur përmbajtjen e markave të tyre pranë videove më të mira në TikTok.

Duke pasur parasysh interesin e TikTok për të treguar veten si një platformë e-commerce, nuk është çudi që  po kërkon të tërheqë reklamuesit dhe të ndërtojë paketën e tij të reklamave.

Techcrunch

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0