Tik Tok zgjerohet globalisht, do të punësojë 3 mijë inxhinierë

Tik Tok zgjerohet globalisht, do të punësojë 3 mijë inxhinierë

TikTok

TikTok ka në plan të punësojë rreth 3,000 inxhinierë gjatë tre viteve të ardhshme, kryesisht në Europë, Kanada dhe Singapor. Kështu ka deklaruar kompania të martën, në një prononcim për Reuters.

Ky vendim tregon se aplikacioni i famshëm për videot e shkurtra nuk ka hequr dorë nga planet e zgjerimit, pavarësisht diskutimeve mbi pronësinë e saj. Presidenti amerikan Donald Trump ka urdhëruar kompaninë kineze mëmë të aplikacionit “ByteDance” që të shesë TikTok-un në SHBA për shkak të shqetësimeve mbi sigurinë e të dhënave personale.

Lexoni: Politika e re e Microsoft-it për punën në distancë është e shkëlqyer. Ja pse kompania juaj duhet ta “vjedhë” atë

“Për të mbështetur rritjen tonë të shpejt globale, ne planifikojmë të vazhdojmë të zgjerojmë ekipin global të inxhinierisë së TikTok-ut, duke përfshirë shtimin e afërsisht 3,000 inxhinierëve në Kanada, Europë, Singapor, si dhe në SHBA, gjatë tre viteve të ardhshme”,– tha një zëdhënës i TikTok-ut.

Ai shtoi se Shtetet e Bashkuara do të mbeten një nga qendrat inxhinierike për kompaninë dhe do të punësojnë më shumë staf.

Janë rreth 1.000 inxhinierë që aktualisht punojnë për TikTok-un jashtë Kinës, gati gjysma e tyre me qendër në Mountain View, Kaliforni.

Një gjykatës do të shqyrtojë më 4 nëntor nëse qeveria amerikane do të ndalojë shkarkimet e TikTok nga dyqanet e aplikacioneve në SHBA, një veprim që ByteDance ka paralajmëruar se do të ndalonte në mënyrë efektive përdorimin e tij në Shtetet e Bashkuara.

Lexoni: Facebook hedh në treg rivalin e Tinder në 50 vende të Evropës

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0