Tik Tok zgjerohet globalisht, do të punësojë 3 mijë inxhinierë

TikTok

TikTok ka në plan të punësojë rreth 3,000 inxhinierë gjatë tre viteve të ardhshme, kryesisht në Europë, Kanada dhe Singapor. Kështu ka deklaruar kompania të martën, në një prononcim për Reuters.

Ky vendim tregon se aplikacioni i famshëm për videot e shkurtra nuk ka hequr dorë nga planet e zgjerimit, pavarësisht diskutimeve mbi pronësinë e saj. Presidenti amerikan Donald Trump ka urdhëruar kompaninë kineze mëmë të aplikacionit “ByteDance” që të shesë TikTok-un në SHBA për shkak të shqetësimeve mbi sigurinë e të dhënave personale.

Lexoni: Politika e re e Microsoft-it për punën në distancë është e shkëlqyer. Ja pse kompania juaj duhet ta “vjedhë” atë

“Për të mbështetur rritjen tonë të shpejt globale, ne planifikojmë të vazhdojmë të zgjerojmë ekipin global të inxhinierisë së TikTok-ut, duke përfshirë shtimin e afërsisht 3,000 inxhinierëve në Kanada, Europë, Singapor, si dhe në SHBA, gjatë tre viteve të ardhshme”,– tha një zëdhënës i TikTok-ut.

Ai shtoi se Shtetet e Bashkuara do të mbeten një nga qendrat inxhinierike për kompaninë dhe do të punësojnë më shumë staf.

Janë rreth 1.000 inxhinierë që aktualisht punojnë për TikTok-un jashtë Kinës, gati gjysma e tyre me qendër në Mountain View, Kaliforni.

Një gjykatës do të shqyrtojë më 4 nëntor nëse qeveria amerikane do të ndalojë shkarkimet e TikTok nga dyqanet e aplikacioneve në SHBA, një veprim që ByteDance ka paralajmëruar se do të ndalonte në mënyrë efektive përdorimin e tij në Shtetet e Bashkuara.

Lexoni: Facebook hedh në treg rivalin e Tinder në 50 vende të Evropës

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale