Facebook hedh në treg rivalin e Tinder në 50 vende të Evropës - Business Magazine Albania

Facebook hedh në treg rivalin e Tinder në 50 vende të Evropës

Facebook Dating, konkurrenti i rrjetit social më të madh në botë për Tinder dhe aplikacioneve të ngjashme, u lançua ditën e Enjte në Evropë pas një shtyrjeje të gjatë. Debutimi ishte parashikuar të ndodhte festën e Shën Valentinit për këtë vit. Shërbimi i disponueshëm në SHBA prej kohësh do të gjejë shoqëruesin potencial sipas profilit ekzistues që keni në Facebook.

Njeriun e duhur. Facebook i mbështet në preferencat, aktivitetin, pjesëmarrjen në grupe dhe evente në rrjetin social. Ndërsa shërbimi për momentin shfaqet vetëm si një tab në aplikacionin mobil Facebook, është thellësisht i integruar me pjesën tjetër të produkteve të gjigantit. Profili juaj mund të mbështetet edhe në foto dhe histori të publikuara në Instagram.

LEXO: Facebook do të fshijë të gjitha reklamat që shprehen kundër vaksinave

Rrjeti social nuk ngurroi të krenohet edhe me funksionet privatësisë së shërbimit dhe një prej arsyeve kryesore që shtynë debutimin ishte ligji GDPR. Tani që Facebook ka adresuar shqetësimet e rregullatorëve, aplikacioni është gati të ofrohet në 50 vende Evropiane si: Anglia, Austria, Belgjika, Bullgaria, Qipro, Republika Çeke, Danimarka, Estonia, Finlanda, Franca, Gjermania, Greqia, Kroacia, Hungaria, Irlanda, Italia, Lituania, Luksemburgu, Letonia, Malta, Holanda, Polonia, Portugalia, Rumania, Suedia, Sllovenia, Sllovakia, Islanda, Lihtenshteini, Norvegjia, Spanja dhe Zvicra.

GIZMONOVA

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0