Themeluesi i Telegram thotë se kompania do të bëhet fitimprurëse vitin e ardhshëm - Business Magazine Albania

Themeluesi i Telegram thotë se kompania do të bëhet fitimprurëse vitin e ardhshëm

Telegram

Themeluesi i Telegram, Pavel Durov tha se kompania pret të godasë përfitueshmërinë vitin e ardhshëm me synimin për të dalë në publik në të ardhmen.

Aplikacioni i bisedës, i cili kapërceu 900 milionë përdorues, po fiton “qindra milionë dollarë” përmes reklamave dhe abonimeve, është shprehur Durov në një intervistë. Ai përmendi se ndërsa investitorët globalë i kanë ofruar kompanisë para, në një vlerësim më shumë se 30 miliardë dollarë, Telegram synon të dalë publik në të ardhmen.

“Arsyeja kryesore pse filluam të fitonim para është sepse donim të mbeteshim të pavarur. Në përgjithësi, ne e shohim vlerën në një IPO si një mjet për të demokratizuar aksesin në vlerën e Telegramit”, tha ai.

Telegram lançoi një abonim Premium dy vjet më parë dhe brenda disa muajsh kaloi shifrën e 1 milion përdoruesve me pagesë. Kompania ofron gjithashtu zgjidhje reklamash për kanale një-në-shumë dhe planifikon të nisë ndarjen e të ardhurave nga reklamat me pronarët e kanaleve këtë muaj. Durov i tha se, zgjidhjet e reklamave aktualisht janë të kufizuara në gjeografi të caktuara dhe kompania i detyron agjencitë të shpenzojnë nga 1 milion deri në 10 milion €. Telegram po kërkon të zgjerojë ofertat e reklamave globalisht këtë vit dhe gjithashtu të krijojë vend për shpenzuesit e vegjël të biletave.

Në fillim të këtij muaji, kompania njoftoi se përdoruesit personalë mund të konvertojnë llogaritë e tyre në llogari biznesi duke paguar një tarifë abonimi.

Përveç këtyre zgjidhjeve, Telegram ka eksperimentuar edhe me projekte të bazuara në “blockchain” përmes fondacionit TON. Në dhjetor 2022, kompania nxori në ankand emrat e përdoruesve premium duke përdorur TON Blockchain për t’i lejuar njerëzit të përdorin aplikacionin pa asnjë kartë SIM. Në shtator 2023, Telegram shtoi një portofol kripto të vetë-kujdesit globalisht, përveç në SHBA .

Durov ka thënë në të kaluarën se Telegram dëshiron të lançojë chatbot të fuqizuar nga AI për shërbimin ndaj klientit për përdoruesit e biznesit. Kompania gjithashtu planifikon të investojë në AI për të zgjidhur çështjet e moderimit që shpesh mundojnë platformën.

techcrunch.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0