Tesla po tërheq gati 363 mijë automjete amerikane, të pajisura me softuerin e ndihmës së shoferit “Full Self-Driving Beta”, për shkak të rreziqeve të sigurisë.
Vetë kompania ka njoftuar se do të ofrojë një përditësim softuerësh për makinat, për të adresuar problemet.
Sistemi FSD Beta mund të shkaktojë përplasje duke i lejuar automjetet e prekura që të ecin të pasigurta në kryqëzime, sipas raporti të sigurisë në faqen e internetit të Administratës Kombëtare të Sigurisë së Trafikut në Autostrada.
Sistemi FSD Beta mund të ketë gjithashtu probleme në përgjigjen e duhur lidhur me ndryshimet në kufijtë e shpejtësisë së vendosur.
Automjetet u përkasin viteve 2016-2023, përkatësisht Model S dhe Model X, 2017-2023 Model 3 dhe 2020-2023 automjete Model Y, të pajisura me ose në pritje të instalimit të FSD Beta.
Elon Musk dhe fansat e Tesla-s kanë kundërshtuar përdorimin e termit “tërheqje” për të përshkruar defektet e sigurisë ose problemet që mund të rregullohen me një përditësim të softuerit të dorëzuar përmes internetit me valë. Ai ka shkruar në Twitter se, “fjala tërheqje për një përditësim të softuerit në ajër është anakronike dhe thjesht e gabuar!”
Lexo: 4 mënyra për të përmirësuar kërkimin tuaj për punë në internet
Tesla lejon mijëra shoferë të provojnë veçori të reja dhe të papërfunduara të ndihmës së shoferit në rrugët publike në SHBA, përmes FSD Beta. Teknologjia nuk i bën makinat elektrike Tesla autonome, as të sigurta për të vozitur pa një njeri në timon, gati për të frenuar ose drejtuar në çdo sekondë, pavarësisht nga emri i markës.
Vetëm pronarët e Tesla-s që kanë të instaluar sistemin premium të asistencës së shoferit FSD të kompanisë në makinat e tyre mund t’i bashkohen programit FSD Beta. Ky opsion kushton 15,000 dollarë, 199 dollarë në muaj në SHBA. Pronarët duhet të marrin një rezultat të lartë sigurie për shoferin, siç përcaktohet nga softueri Tesla që monitoron zakonet e tyre të drejtimit dhe ta ruajnë atë për të marrë akses në FSD Beta.
FSD Beta mund të përmblidhet më së miri si një mori veçorish të reja që ende nuk janë korrigjuar plotësisht. Tërheqja kryesore është “drejtimi automatik në rrugët e qytetit”, i cili lejon një Tesla të lundrojë automatikisht nëpër mjedise komplekse urbane, nëse është e papërsosur.
Raporti i tërheqjes së sigurisë vë në dukje, se “shoferi është përgjegjës për funksionimin e automjetit sa herë që funksioni është i përfshirë dhe duhet të mbikëqyrë vazhdimisht funksionin dhe të ndërhyjë (p.sh., të drejtojë, të frenojë ose të përshpejtojë) sipas nevojës për të ruajtur funksionimin e sigurt të automjetit.” Aksionet e Tesla ranë pak më shumë se 1% pas lajmeve, por më pas u rikuperuan shpejt.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.