Tesla humb 27 mld dollarë, ndikoi rënia e aksioneve dhe luhatja e Bitcoin - Business Magazine Albania

Tesla humb 27 mld dollarë, ndikoi rënia e aksioneve dhe luhatja e Bitcoin

Gjatë vitit të kaluar Elon Musk vendosi rekorde duke rritur pasurinë me hapin më të shpejtë në histori. Por, e kundërta po ndodh gjatë këtij viti. Shefi Ekzekutiv i Tesla Inc. ka humbur 27 miliardë dollarë që nga e hëna për shkak të rënies së aksioneve të kompanisë së prodhimit të automjeteve elektrike.

Megjithatë, pasuria e tij neto prej 156.9 miliardë dollarë vijon të jetë në vendin e dytë sipas Indeksit të Miliarderëve të Bloomberg, por tashmë është rreth 20 miliardë dollarë prapa Jeff Bezos. Aksionet e Tesla u rritën me 743% në vitin 2020, duke rritur ndjeshëm vlerën e pronësisë të Musk.

LEXO: Elon Musk nuk është më personi i dytë më i pasur në botë, zbuloni kush e kaloi

Fitimet u përshpejtuan edhe në fillim të këtij viti dhe kjo bëri që Elon Musk të kalonte Bezos, si personi më i pasur në botë. Fitimet e vazhdueshme tremujore fitorja e Joe Biden në zgjedhjet presidenciale dhe programi i tij për energji të pastër dhe teknologji mbështetën më tej rritjen e aksioneve të Tesla. Gjithashtu, edhe luhatjet e shumta në tregun e kriptomonedhave kanë lëkundur pasurinë e Musk. Muajin e kaluar, Tesla njoftoi se kishte investuar 1.5 miliardë dollarë në Bitcoin dhe shumë shpejt do të pranojë edhe pagesa të këtë kriptovalutë.

Ekspertët e ekonomisë e lidhin rënien e aksioneve të Tesla me rritjen e yield-eve pasi investitorët mendojnë se nuk do të ishte zgjedhje e mirë të investosh në një kompani në raste të tilla kur nuk dihen kostot. Gjithashtu, ranë aksionet e Nasdaq 100, bashkimi i kompanive teknologjike.

BLOOMBERG

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0