Tendencat kryesore të punës në të ardhmen - Business Magazine Albania

Tendencat kryesore të punës në të ardhmen

Tendencat kryesore të punës në të ardhmen

Është gjithmonë e vështirë të parashikohet e ardhmja e punës, veçanërisht në sfondin e viteve të fundit ku na është dashur të përballemi me një pandemi, një ekonomi të zhurmshme, më pas një korrigjim tregu që rezulton në ngadalësim, pushime nga puna dhe tani duket se ekonomia po shkon drejt një uljeje të butë.

Pra, çfarë ndodh më pas? Këtu janë pesë tendencat që besojmë se do të jenë fokusi i vitit 2024:

1. Evolucioni i lidershipit
Udhëheqja është gjithmonë një mall i kërkuar, por le të jemi të sinqertë, shumë udhëheqës janë të papërshtatshëm për rrugën përpara. Aftësitë e lidershipit do të kenë nevojë për një përmirësim dhe të shpejtë.

Një deficit i vënë re lidershipi janë liderët që praktikojnë në mënyrë aktive menaxhimin para pandemisë  mikromenaxhimi, kërkesat për pesë ditë në zyrë, leximi i rrëshqitjeve të distinktivit dhe një qasje e përgjithshme e vëllait të madh ndaj menaxhimit. Kjo nuk do ta shkurtojë atë. Udhëheqësit duhet të fokusohen në mundësimin e besimit dhe thellimin e angazhimit të punonjësve.

2. Remote dhe Hibrid
Ka shumë tendenca të shkaktuara nga pandemia dhe një prej tyre është puna hibride dhe në distancë. Ajo që ishte më parë përjashtimi tani është normë dhe shumë organizata janë ende duke punuar në mënyrën se si mund ta bëjnë atë të përhershëm pasi kompanitë po kuptojnë përfitimet e kostos dhe produktivitetit.

Një pjesë e madhe e punës në distancë do të përqendrohet në mirëqenien e punonjësve dhe shëndetin mendor. Në fillim të këtij viti, kirurgu i përgjithshëm i SHBA-së, Dr. Vivek Murthy, tha se ne kemi hyrë në një epidemi vetmie dhe se mungesa e lidhjes po kontribuon në një krizë të shëndetit publik në vendin tonë.

Duke pasur parasysh sa kohë kalojnë njerëzit duke punuar, do të duhet t’i kushtohet vëmendje më e madhe krijimit të lidhjeve sociale dhe investimeve në mirëqenien e punonjësve, si p.sh. inkorporimi i më shumë përfitimeve shëndetësore, burimeve, politikave fleksibël për të mbështetur shëndetin mendor dhe një kulturë lidhjeje.

Në fund të fundit, do të jetë një akt balancues i vazhdueshëm i nxitjes së produktivitetit dhe prakticitetit.

Lexo edhe:15% më shumë se një vit më parë, sa shpenzuan italianët për Krishtlindje?

3. Gjithçka AI 

Inteligjenca artificiale ishte e tërbuar në vitin 2023 dhe kjo prirje nuk ka gjasa të ndryshojë në vitin 2024. Mund të presim të shohim një rritje emocionuese në adoptimin e AI – nga chatbot-et tek mësimi i makinerive deri te automatizimi i përfshirë në shumë procese dhe që funksionojnë prapa skenave.

Megjithatë, ndërsa përdorimi i AI përhapet, ne nuk mund të harrojmë pasojat e padëshiruara. Ka kaq shumë implikime, vazhdimësia e njëanshmërisë, duke mundësuar diskriminimin nëpërmjet algoritmeve të paqarta dhe të paauditueshme — transparenca, shpjegueshmëria dhe drejtësia në dizajnin e AI duhet të jenë pjesë e bisedës.

AI gjithashtu mund të zhvendosë shumë vende pune duke krijuar lloje të reja pune. Pyetja do të jetë se si njerëzit do të përgjigjen — rikualifikimi apo refuzimi. AI është thjesht një mjet shumë i zhvilluar dhe adresimi i boshllëqeve të aftësive do të jetë vendimtar. Kërkesa është tashmë e lartë për role në fusha si mësimi i makinerive, shkenca e të dhënave dhe siguria kibernetike. Ka mundësi të jashtëzakonshme për njerëzit që përqafojnë dhe përdorin AI, prandaj inkurajoni dhe trajnoni ekipin tuaj se si të përdorin AI në mënyrë që ata të jenë të pajisur me AI.

4. Puna fleksibël
Zgjerimi i ekonomisë së punëve fleksibël nuk është befasi, njerëzve u pëlqen fleksibiliteti në punën e tyre dhe kjo nuk po largohet. Pavarësisht nëse janë marrëveshje pune të pavarura, të përkohshme ose me kontratë, ne mund të presim që kjo metodë pune të zgjerohet në vitin 2024 dhe të përbëjë një komponent më të madh të tregut të punës. Platformat që mundësojnë tregun për këtë lloj pune fleksibël do të vazhdojnë të shfaqen për të përmbushur nevojat e këtij segmenti në rritje.

5. Përzierja e lidershipit – Boomers to Zoomers
Ndërsa Baby Boomers vazhdojnë të dalin në pension, rolet drejtuese do t’i shkojnë gjithnjë e më shumë Gen X, Millennials dhe Gen Z aka Zoomers, duke sjellë përzierje brezash në preferencat dhe stilet e punës. Kjo do të jetë një pikë kthese për shumë organizata pasi ato do të duhet të përshtatin shpejt qasjet e tyre të menaxhimit për të përmbushur në mënyrë efektive momentin.

Mënyra se si udhëheqin njerëzit do të jetë veçanërisht e rëndësishme pasi shumë udhëheqës të moshuar shprehen se nuk i kuptojnë Zoomers. Dhe kur mendoni se Zoomers do të përbëjnë 25% të fuqisë punëtore deri në vitin 2025, udhëheqësit mësojnë më mirë për këtë grup dhe me nxitim. Zoomers janë më të prirur për t’u kujdesur për DEI, fleksibilitetin dhe kompanitë e drejtuara nga vlerat, të kuptuarit e nevojave të fuqisë punëtore të Zoomers dhe se si angazhohen liderët do të jetë kritike.

Jo vetëm që njerëzit e rinj po kalojnë në role të reja drejtuese, por po ndodh në kohërat më sfiduese dhe komplekse. Puna në distancë është një kohë e ngatërruar për shumë drejtues veçanërisht me Zoomers të rinj që hyjnë në fuqinë punëtore të cilët nuk kanë sfondin e strukturës së mbështetjes komunale të zyrës për të inkurajuar rritjen dhe zhvillimin e tyre të mirësjelljes profesionale.

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0