Teknologjia përballë integritetit, projekti Sogis zhvillon diskutime

Teknologjia përballë integritetit, projekti Sogis zhvillon diskutime


Në kuadër të javës së integritetit, projekti SoGis i ideuar nga kompania topografike GjeoVjosa zhvilloi një takim të dedikuar pikërisht integritetit dhe rëndësisë që ka ai si element kyç në jetën tonë profesionale dhe personale.

Eventi i zhvilluar gjatë datës 5 shkurt, mblodhi bashkë studentë të gjeografisë dhe shkencave sociale, të cilët janë të angazhuar në projekt.

Gjatë fjalës së hapjes Spartak Likaj, CEO i Gjeo-Vjosa prezantoi qëllimin e ideimit dhe zhvillimi të projektit So-Gis. Ky projekt është një platformë online që ofron shërbime në fushën e gjeografisë dhe të mjedisit në përgjithësi. Fokusi kryesor i SoGis është i përqendruar në katër pika kryesore:

E-learning, të mësuarit elektronikisht

Banka e Pyetësorëve, e cila u mundëson qytetarëve të shprehin opinionet e tyre për çështje të caktuara

Shërbimet e informacionit gjeografik

SDG- Treguesit e Zhvillimit të Qëndrueshëm

Duke qenë se SoGis është një platformë që ofron shërbime online, ajo shfrytëzon teknologjinë për të arritur tek përdoruesit.

Teknologjia ka ndikuar në rikonceptimin e integritetit njerëzor, duke qenë se është zhvilluar me hapa të shpejtë dhe i ka bërë njerëzit të varur prej saj në një masë të konsiderueshme. Gjatë eventit pati një panel të larmishëm diskutimi pikërisht mbi ndikimin që ka pasur teknologjia në integritetin dhe vlerat morale.

Lexo këtu: Së bashku për më shumë transparencë dhe gjithëpërfshirje, projekti SoGIS

Paneli i moderuar nga CEO i Gjeo-Vjosa, përbëhej nga Gerti Boshnjaku, themelues dhe CEO i Business Magazine Albania, Dritan Mezini, bashkëthemelues i website-t duapune.com dhe drejtor ekzekutiv i Shoqatës Shqiptare ICT, Shkëlzen Marku bashkëthemelues dhe drejtor menaxhimi i Yunus Social Business Balkans dhe Lorenc Cala, drejtor i Autoritetit Shtetëror për Informacionin Gjeografik.

Panelistët theksuan se shoqëria shqiptare është ende konsumatore e teknologjisë dhe nuk ka arritur të konsolidohet në përdorimin e mirëfilltë të saj. Gjatë diskutimit u vu theksi edhe tek fakti që për shkak të keqpërdorimit të teknologjisë, njerëzit kanë humbur integritetin dhe besimin tek njëri-tjetri.

“Nëpërmjet burimeve dhe modeleve që na serviren nga jashtë ne mund të mësojmë sesi ta përdorim teknologjinë siç duhet”, tha ndër të tjera Gerti Boshnjaku.

“Teknologjia duhet të jetë thjesht mjet për të arritur qëllimet, kurrsesi nuk duhet të shndërrohet qëllim në vetvete”, u shpreh Dritan Mezini.

Panelistët ishin shumë optimistë përsa i përket investimeve që mund të bëjnë të rinjtë në vend. Ndër të tjera u tha se mundësitë për të shpërthyer e pasur sukses janë më të larta në vendin tonë sesa jashtë. Në Shqipëri është më e thjeshtë sepse konkurrenca është më e ulët. Ata thanë se ajo çka është e rëndësishme për të ecur përpara, është të bësh atë që do, të punosh me dëshirë dhe mbi të gjitha t’i bësh gjërat me zemër. Njerëzit duhet të mbështesin njëri-tjetrin dhe të jenë më të lidhur për të ndihmuar iniciativat e njëri-tjetrit. Integriteti është një vlerë morale, prandaj duhet promovuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0