Të rinjtë po sfidojnë inflacionin duke planifikuar pushime “të paharrueshme” verore - Business Magazine Albania

Të rinjtë po sfidojnë inflacionin duke planifikuar pushime “të paharrueshme” verore

Inflacioni po rritet bashkë me një frikë për recesion – por të rinjtë amerikanë planifikojnë ta jetojnë jetën në maksimum këtë verë, edhe nëse u duhet të shpenzojnë kursimet e tyre ose të hyjnë në borxhe.

Pas më shumë se dy vitesh kufizimesh të lidhura me Covid-in, Gjenerata Z dhe mijëvjeçarët kanë më shumë gjasa se homologët e tyre më të vjetër të udhëtojnë këtë verë, të shpenzojnë më shumë në ato udhëtime se vitet e mëparshme dhe të marrin borxhin e kartës së kreditit, sipas një sondazhi nga Verasight i porositur nga Bloomberg News.

Merrni Michela Tarantolo, e cila sapo u diplomua me një diplomë marketingu nga Universiteti Creighton në Omaha, Nebraska. 22-vjeçarja tha se përvoja e saj në kolegj u dyfishua nga Covid, me dy vite argëtim të ndjekura nga dy vite kujdes të shkaktuar nga pandemia.

Kjo është arsyeja pse ajo dhe tre nga miqtë e saj më të mirë blenë spontanisht bileta për të parë grupin e tyre të preferuar, 5 Seconds of Summer, në Çikago në korrik. Vajzat do të ndajnë një makinë dhe tre netë në një dhomë hoteli, duke e çuar koston totale në rreth 350 dollarë secila.

“Unë jam thjesht e emocionuar për të rifituar përvojat,” tha ajo. “Përvoja për të dalë dhe për të bërë diçka e tejkalon koston e saj. Jam më i gatshëm të shpenzoj para për përvoja, sepse tani e dimë që disa gjëra mund të ndryshojnë brenda pak çastesh. ”

Rreth dy të tretat e mijëvjeçarëve (69%) dhe Gjeneratës Z (65%) planifikojnë të udhëtojnë për pushime këtë verë, duke tejkaluar gjeneratën X dhe “Baby Boomers”, sipas sondazhit të Verasight, i cili anketoi 1,521 të rritur në fillim të majit. Ata gjithashtu kanë më shumë gjasa se homologët e tyre më të vjetër të shpenzojnë më shumë për pushimet këtë verë sesa në vitet e mëparshme.

Pushime verore

Ky shpenzim vjen në një kohë pasigurie ekonomike në rritje. Çmimet e konsumit u rritën 8.3% në prill, ndër më të lartat që nga fillimi i viteve 1980, dhe çmimet për biletat e fluturimit dhe hotelet janë rritur të dyja. Për t’i bërë gjërat edhe më keq, gjasat për një recesion në vitin e ardhshëm po rriten vazhdimisht.

Megjithatë, ekonomia, dhe veçanërisht tregu i punës, mbeten të fortë për momentin. Shkalla e papunësisë për amerikanët e moshës 25 deri në 54 vjeç është në nivelin më të ulët që nga viti 2019, dhe shkalla për ata të moshës 16 deri në 24 vjeç është më e ulëta që nga shkurti 2020, pak para goditjes së pandemisë. Një rekord prej 4.5 milionë amerikanësh lanë punën e tyre në mars, duke sugjeruar që punëtorët kanë besim se mund të hidhen lehtësisht në një punë të re.

Ndërkohë, shumë amerikanë ishin në gjendje të rrisnin kursimet e tyre ndërsa u ulën për dy vitet e fundit, me të anketuarit më të rinj në sondazhin e Versaight më shumë të ngjarë të thonë se kursimet e tyre u rritën gjatë pandemisë. Kjo ishte veçanërisht e vërtetë për mijëvjeçarët (51%) dhe Gjeneratën Z (49%).

Ata që nuk kanë kursime për të paguar për verën e tyre të argëtimit mund të hyjnë në borxhe. Gjeneratat e reja kanë më shumë gjasa të kenë fatura më të mëdha këtë vit, zbuloi sondazhi, me 27% përqind të gjeneratës Z dhe mijëvjeçarët që raportojnë shpenzime më të larta të kartave të kreditit sesa në 2021, krahasuar me 16% të Gen X dhe vetëm 11% të Baby Boomers.

Bloomberg 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0