Të kthejmë në standard përvojën e mësimit online. Flet drejtoresha e shkollës “Gjergji Canco” Hedie Gjoni - Business Magazine Albania

Të kthejmë në standard përvojën e mësimit online. Flet drejtoresha e shkollës “Gjergji Canco” Hedie Gjoni

Hedie Gjoni

 Shkolla e Mesme Profesionale Gjergji Canco është e populluar vetëm nga mësuesit. Tek dera të pret një staf me bluzë të bardhë, të mat temperaturën, jep maskën dhe higjenizuesin e duarve. Drejtoresha Hedie Gjoni gjendet në katin e dytë dhe e shkëpusim nga tavolina me një grup mësuesish. Kjo është shkolla që u inagurua pak ditë para shpalljes së pandemisë dhe nxënësit ende nuk e kanë gëzuar fizikisht. Por, ndjesia e komunikimit online ndihet ndërsa shikon mësues të angazhuar në sallat e katit të dytë, me kompjuter përpara. Drejtoresha tregon rrugëtimin intensiv në distancë të mësimdhënies së këtyre muajve. Përshtatja e menjehershme ishte ajo që duhej dhe ndodhi. Vendimi i mbylljes paraditen e së hënës ndryshon tërësisht mësimin për të nesërmen.

Gjoni thotë se, “ne e kishim tonën përdorimin e teknologjisë në mësimdhënie dhe menjëherë u angazhuam të gjenim një zgjidhje optimale për situatën. Mësuesit e Teknologjisë së Informacionit dhe drejtoria propozuan një platformë ditore për të zhvilluar mësimin normal. Metodat përdoreshin edhe më parë, për praktikat profesionale, detyrat, etj, por jo domosdoshmërisht për mësimin. Pra, e veçanta ishte që mësimi të bëhej i tillë. Më e vështirë ishte për lëndët e kulturës së përgjithme, të cilat nuk ndienin nevojën e përdorimit të platformave online më parë”.

Menjëherë mësuesit nisën të përdorin classroom. Gjoni tregon se shkollës iu gjend afër edhe projekti zviceran “Aftësi për Punë” me platformën MësoVet. “Nevojitej që materialet mësimore të hidheshin në një patformë dhe kjo ishte një zgjidhje për ne”. Ndërsa mësimi zhvillohej në Google Classroom, MësoVet ishte një platformë shumë e mirë mbështetëse. Drejtoria u organizua që të ishte pjesë e të gjitha classroom-eve për të monitoruar procesin mësimor. Vetë drejtoresha tregon se është pjesë e të gjitha grupeve të komunikimit.

I gjithë ky ndryshim erdhi natyrshëm, sipas Gjonit. Kjo me gjasa edhe për shkak të profilit të degëve.

Por sigurisht, është vënë re tashmë hapi cilësor i shkollës drejt komunikimit online. Sigurisht që ka nxënës që nuk e ka kapur ritmin e mësimit online, ose nuk ka pasur akses për mungesë të teknologjisë. Në shkollën Gjergji Canco shkalla e pjesëmarrjes në mësimi dhe e angazhimit me detyra është në nivelin 95%, sipas drejtoreshës. Por ajo thekson se programi është i tillë ku çdo vit risillet informacioni bazë i vitit të kaluar, çka mundëson të mos shpëtojnë pa i kapur njohuritë thelbësore. “Dy javët e para pati një stepje, ndërsa më tej është rritur frekuentimi i klasave online. Gjithë kohën nxënësit e kanë ndjerë që janë në shkollë. Është pozitive që nxënësit edhe me këto metoda kanë marrë informacionin e duhur. Lëndët tona janë edhe vazhdim i logjikës që kemi në lëndët e një viti më parë. Në testet online, kemi arritur të kuptojmë që rezultatet janë të ngjashme edhe në test në shkollë”, thotë Gjoni.

Për mësuesit kjo ishte një periudhë shumë impenjative. Forma online e mësimdhënies i ka mbajtur më të angazhuar ata. Shumë prej tyre u është dashur t’i rishohin materialet në mënyrë që të sjellin informacione sa më të qarta dhe të sakta.

Si çdo e keqe që ka një të mirë, kjo periudhë shënoi një kohë rekord, ku të gjithë mësuesit arritën të përfshihen online. “Kjo është fantastike për sistemin dhe për mësues më pak të prirur për të përdorur teknologjinë. Është e rëndësishme që kjo të standardizohet për t’u shfrytëzuar në komunikim edhe në vitet e ardhshme. Eksperienca që na dha kjo periudhë është e jashtëzakonshme”, thotë Gjoni.

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0