Supermarketi online që po fiton zemrat e blerësve hollandezë

Supermarketi online që po fiton zemrat e blerësve hollandezë


Ushqimet në Hollandë i janë besuar një supermarketi që operon vetëm online.

Joris Beckers, themeluesi i Picnic, tha në konferencën Shoptak Europë, se si biznesi është rritur nga lançimi deri në 5% shpërndarje në sektorin e ushqimeve në vetëm dy vite.

“Tregu i ushqimeve është aq i madh sa të gjitha tregjet e tjera të kombinuara së bashku,” theksoi ai.

Modeli aktual i dyqaneve ushqimore mund të jetë shumë efektiv dhe i suksesshëm, por nuk ka ndyshuar shumë në këto 40 vite. Ka patur përmirësime, po jo risi të nevojshme.

Dhe është i limituar në shumë drejtime, dyqane të shtrenjta dhe depot e tejmbushura për të parashikuar kërkesën në çdo dyqan, çojnë në mënyrë të pashmangshme në ushqime të mbetura.

Fakti që shumica e njerëzve shkojnë me makinë në supermarket përkthehet në një numër të lartë miljesh për ushqimet dhe ndotje të ajrit.

Beckers e përshkruan biznesin e tij si një version të përmirësuar të shpërndarësit tradicional të qumështit i cili dërgonte porosi të vogla në shtëpitë e njerëzve.

Me një shërbim online, Picnic eliminon kostot e mirëmbajtjes së një dyqani. Kjo do të thotë që ai mund të ofrojë shpërndarje falas dhe në një kohë preçize çdo ditë. Makinat e shpërndarjes janë eletrike dhe kundër ndotjes.

“Ne keni përmbushur dy nevoja të mëdha, pra nuk ka më pritje dhe askush nuk paguan për shpërndarjen,” tha Beckers.

“Pra për herë të parë ka një alternativë online me një supermarket i cili është i krahasueshëm me atë çfarë ofron dhe i krahasueshëm në çmim.”

/WARC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0