Supermarketi online që po fiton zemrat e blerësve hollandezë

Supermarketi online që po fiton zemrat e blerësve hollandezë


Ushqimet në Hollandë i janë besuar një supermarketi që operon vetëm online.

Joris Beckers, themeluesi i Picnic, tha në konferencën Shoptak Europë, se si biznesi është rritur nga lançimi deri në 5% shpërndarje në sektorin e ushqimeve në vetëm dy vite.

“Tregu i ushqimeve është aq i madh sa të gjitha tregjet e tjera të kombinuara së bashku,” theksoi ai.

Modeli aktual i dyqaneve ushqimore mund të jetë shumë efektiv dhe i suksesshëm, por nuk ka ndyshuar shumë në këto 40 vite. Ka patur përmirësime, po jo risi të nevojshme.

Dhe është i limituar në shumë drejtime, dyqane të shtrenjta dhe depot e tejmbushura për të parashikuar kërkesën në çdo dyqan, çojnë në mënyrë të pashmangshme në ushqime të mbetura.

Fakti që shumica e njerëzve shkojnë me makinë në supermarket përkthehet në një numër të lartë miljesh për ushqimet dhe ndotje të ajrit.

Beckers e përshkruan biznesin e tij si një version të përmirësuar të shpërndarësit tradicional të qumështit i cili dërgonte porosi të vogla në shtëpitë e njerëzve.

Me një shërbim online, Picnic eliminon kostot e mirëmbajtjes së një dyqani. Kjo do të thotë që ai mund të ofrojë shpërndarje falas dhe në një kohë preçize çdo ditë. Makinat e shpërndarjes janë eletrike dhe kundër ndotjes.

“Ne keni përmbushur dy nevoja të mëdha, pra nuk ka më pritje dhe askush nuk paguan për shpërndarjen,” tha Beckers.

“Pra për herë të parë ka një alternativë online me një supermarket i cili është i krahasueshëm me atë çfarë ofron dhe i krahasueshëm në çmim.”

/WARC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0