Suksesi i vaksinës së Oksfordit erdhi falë një gabimi

Një gabim dozimi nga hulumtuesit e Universitetit të Oksfordit dhe Astra Zeneca-s duket se shtoi shanset e suksesit të vaksinës së saj, sepse çoi në një rritje të efektivitetit ndaj koronavirusit. Kreu i kërkimit të AstraZeneca-s, Mene Pangalos foli për një aksident fatlum. Sipas tij, vullnetarët pjesëmarrës në studimin që u zhvillua në Mbretërinë e Bashkuar, Brazil dhe Afrikën e Jugut, pritej të merrnin dy doza të plota të vaksinës. Një grupi tjetër iu dha Placebo, apo vaksinë e rreme.

Në fund, rezultatet e të dy grupeve verifikohen për të parë ndryshimin. Por kur vullnetarët e grupit të vaksinës raportuan efekte shumë më të lehta nga sa pritej si pak lodhje, ndonjë dhimbje koke e krahu, u zbulua se atyre u ishte dhënë padashje gjysma e dozës. Sipas Pangalos, verifikimet treguan se pikërisht te personat që merrnin gjysmë doze fillimisht dhe një dozë të plotë një javë më vonë, vaksina funksiononte në masën 90%. Ndërsa tek ata që merrnin dy doza të plota, efikasiteti ishte vetëm 62%.

LEXO: Zbulohet vaksina e parë që ofron 90% mbrojtje nga Covid-19

Shpjegimi është se vaksina përdor një adenovirus të padëmshëm për të përcjellë material gjenetik që e mashtron trupin e njeriut, duke e nxituar të prodhojë proteina të njohura si antigjene që gjenden normalisht në sipërfaqen e koronavirusit, çka ndihmon sistemin imunitar të reagojë. Me sa duket, një gjysmë doze në fillim jep alarmin dhe nxit përgatitjen e trupit, ndërsa doza e plotë më vonë bën që sistemi imunitar të vihet në punë me të gjithë forcën.

NYPOST

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale