Suksesi i gruas vjen hap pas hapi

Suksesi i gruas vjen hap pas hapi


Viti i kaluar ka qenë një kohë e zymtë për fuqizimin e femrave. Nga Marshimi i Grave në Washington janarin e kaluar, në #metoo ne nuk kemi parë t’i kushtohet shumë vëmendje këtij problemi që nga viti 1970.

Por, ndërkohë që këto çështje krijojnë tituj në media, ndryshimi i vërtetë ndodh në përditshmëri. Në fund të fundit, edhe ato nisma madhështore përbëhen nga gjestet e vogla: Gratë vendosin të largohen nga puna dhe të marrin një autobus në Washington për të nisur protestat e tyre. Gratë lëvizin përpara, pavarësisht nga rreziku personal, për të akuzuar burra të fuqishëm.

Në industrinë e teknologjisë, ne ende kemi një rrugë të gjatë për të bërë derisa gratë të vlerësohen njëlloj burrat, por industria është e vetëdijshme për këtë çështje më shumë se kurrë. Ndihem sikur jemi në prag të ndryshimit të vërtetë.

Gratë e vërteta inovatore

Aftësitë në fushën e teknologjisë nuk kanë të mbëjnë me të qenit mashkull. Algoritmi i parë u shkruar nga një grua, Ada Lovelace në vitin 1840. Gjatë Luftë së Dytë Botërore, Jean Jennings Bartik ishte pjesë e ekipit me gjashtë femra matematiciene të cilat krijuan programe për komjuterët e parë elektronikë në botë. Grace Hopper ishte arkitektja e COBOL, e cila përdori më tepër fjalë sesa numra për të programuar kompjuterët.

Por me kalimin e kohës, u bë një fushë më shumë për meshkujt. Djemtë të cilët ishin mirë në matematikë projektuan të ardhmen e tyre në këtë botë. Femrat gjeni të matematikës shkuan kundër rrymës sepse mësuesit, miqtë dhe gradualisht njerëzit që punësonin në këtë fushë mendonin ndryshe.

Ndërkohë që kjo pengoi shumë femra të futen në këtë industri, të tjerat vazhduan të këmbëngulin. Për vajzat e reja, nuk ka krenari më të madhe sesa kur shohin një femër themeluese të një startup-i teknologjik ose një CEO femër në po këtë fushë.

Ja përse kur mendoj për heroizmin e femrave, unë nuk gjej shumë momentet të mëdha. Unë mendoj për nënat që shërbejnë si model për vajzat e tyre për kapërcimin e barrierave. Unë mendoj për gratë që studiojnë deri në orët e vona derisa arrijnë atë që duan. Unë mendoj për investitorët, meshkuj dhe femra, të cilët i ofrojnë femrave sipërmarrëse vëmendjen dhe financimin që ato meritojnë.

Këto momente ndoshta nuk duket sikur janë diçka e jashtëzakonshme, por janë të rëndësishme. Në tërësi, ato çojnë drejt ndryshimeve dhe transformimeve pozitive në botë.

Gëzuar Ditën Ndërkombëtare të Gruas!

Shkrim nga Rudina Seseri, LinkedIn.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0