Studimi shkencor vërteton se cili film horror është më i frikshmi i të gjitha kohërave! - Business Magazine Albania

Studimi shkencor vërteton se cili film horror është më i frikshmi i të gjitha kohërave!

filma

Cili është filmi juaj i preferuar i frikshëm? Epo, kjo është padiskutim çështje preference, por nëse po pyesni veten se cili është filmi më i frikshëm i të gjitha kohërave, tanimë do e keni një përgjigje.

Studimi “Science of Scare”, tashmë në vitin e tij të katërt, gjurmon pulsin e qindra vullnetarëve, të cilët shikojnë me orë të tëra filma horror në gjuhën angleze, ndërsa janë të pajisur me monitor të rrahjeve të zemrës. Sipas studimit të këtij viti, filmi horror më i frikshëm i të gjitha kohërave është tmerri mbinatyror i Scott Derrickson i vitit 2012,  “Sinister”.

Audienca përjetoi një rritje të rrahjeve të zemrës mesatarisht 34% , kur shikonte filmin, nga 64 BPM deri në 86 BPM gjatë filmit, me momentin më të frikshëm të filmit ku rrahjet e zemrës shkuan në 131 BPM. HRV ra me 21% në mesin e shikuesve. Të dyja të kombinuara për t’i dhënë  “Sinister”  një rezultat “Scare” në krye të grafikut prej 96 nga 100.

Këtu është lista e 20 filmave horror më të frikshëm sipas studimit:

  1. Sinister
  2. Host
  3. Skinamarink
  4. Insidious
  5. The Conjuring
  6. Hereditary
  7. Smile
  8. The Exorcism of Emily Rose
  9. Talk To Me
  10. Hell House LLC
  11. The Conjuring 2
  12. It Follows
  13. The Dark and the Wicked
  14. The Descent
  15. Paranormal Activity
  16. The Babadook
  17. A Quiet Place 2
  18. The Autopsy of Jane Doe
  19. Insidious 2
  20. Oddity

Lista e Projektit “Science of Scare” përmban gjithashtu filma të cilët privilegjojnë kërcimin e frikës – gjë që duket e natyrshme duke pasur parasysh se metodologjia është e përqendruar rreth rrahjeve të zemrës.

Çfarë është kërcimi i frikës?

Kërcimi i frikës ndodh kur diçka shfaqet papritmas në ekran, që arrin nga hiçi për t’ju tronditur. Ato zakonisht paraprihen nga qetësia dhe më pas një efekt zëri i papritur do t’ju bëjë të hidheni nga vendi juaj. Taktika momentale efektive është e mirë për një nxitim të shpejtë të adrenalinës, por nuk mund të mohohet se frika e kërcimit e gjen veten në kryqëzimin midis të qenit të befasuar dhe të frikësuar.

Lexo edhe: Çfarë po ndodh me McDonald’s? Kriza e “fast food”-it të famshëm

 

Kjo lloj taktike është përdorur gjerësisht në filma për të krijuar tension dhe emocion, duke u bërë një element kyç. Megjithatë, kjo teknikë shpesh shfaqet si e parashikueshme dhe e tejkaluar, duke i lënë shikuesit të ndihen të zhgënjyer. Në vend që të kontribuojnë në zhvillimin e karaktereve dhe ngjarjeve, kjo lloj taktike për të ngjallur frikën shërben kryesisht për të aktivizuar instinktet bazike të shikuesve, duke luajtur me refleksin e menjëhershëm të frikës.

euronews.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
1
Karta ime

Nëntotal: 1,500.00L

Shko te kartaVazhdo me pagesën

1