Studimi / Mbi 50% e popullsisë së Tiranës janë imunë ndaj koronavirusit

Akademikët Genc Sulçebe dhe profesor Alban Ylli kanë prezantuar sot në Akademinë e Shkencave rezultatet e fazës së dytë të studimit seroepidemiologjik për gjendjen e imunitetit të popullsisë në gjendjen e shkaktuar nga Covid-19, duke u bazuar tek të dhënat e depistimit.

“Imuniteti është ende i ulët përveç Tiranës ku presim valë më të ulta. Në Tiranë imuniteti është 50%, por ende popullata e përgjithshme ka potencial të qarkulloje virusin. Është lajm i mirë imunizimi në kryeqytet, por nuk ka arsye të festojmë”, u shpreh Ylli.

Studimi i cili është shtrirë në harkun kohor qershor-dhjetor tregon se popullsia e Tiranës ka arritur 50% imunitet ndërsa në gjithë vendin imuniteti paraqitet 25%.

Sipas mjekut Sulçebe,  përparësi për t’u vaksinuar kanë  personat që nuk e kanë kaluar infeksionin sepse janë më të rrezikuar.

“Studimin e realizuam në tre faza për të parë si ishte gjendja pas lock-down. Bëmë sondazh tek 124 individë dhe rezultoi se vetëm 1 ishte pozitiv. Kontakti i virusit me popullatën ishte minimal. Pra na nxiti që të shohim gjendjen e shtrirjes në një popullatë më të gjerë. U përzgjodhën popullatat e disa qendrave shëndetësore, me rreth 200 mijë banorë. Dolën pozitivë 48.5%. Ky është konkluzioni që nxjerrim sot. Pra kemi qenë në kontakt me virusin dhe janë të imunizuar dhe shpresojmë që ky imunitet të jetë afatgjatë” është shprehur ai.

Studimi bazohet tek imuniteti i krijuar nga antitrupat e qytetarëve, ku siç u shprehën dhe ekspertët, shumica e tyre kanë qenë asimptomatikë. Më herët në studimin e fazës së parë, të dhënat treguan se numri i të infektuarve ishte 6-7 për qind, disa herë më lart se numri i të prekurve përmes diagnostikimit me tampon.

Akademikët e kanë ndjekur në vazhdimësi nivelin e imunitetit të fituar në popullatë ndaj Sars Cov-2, nëpërmjet testimeve serologjike të realizuara nga specialistët.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale