Strategu i marketingut për mediat sociale, Mark W. Schaefer, është folësi kryesor i Spark.Me 2018

Strategu i marketingut për mediat sociale, Mark W. Schaefer, është folësi kryesor i Spark.me 2018


Ekipi organizues i Spark.me, një nga konferencat më të rëndësishme të internetit dhe biznesit në Europën Juglindore, e cila është caktuar në muajin Maj në datat 26-27, në qytetin bregdetar të Budvës, Mali i Zi, ka njoftuar folësin e parë kryesor të Spark.me 2018 – Mark W. Schaefer.

Mark është një folës i njohur globalisht, autor i disa bestsellërve të shumtë dhe konsulent biznesi që shkruan në blogun {grow} – një nga pesë blogjet më të mira të marketingut në botë.

Ai ka punuar me shitjet globale, PR dhe pozicione marketingu për 30 vjet dhe tani ofron shërbime konsulence, të specializuara në strategjinë e marketingut dhe workshope për mediat sociale. Klientët e tij përfshijnë startup-e dhe marka globale si Adidas, Cisco, Johnson & Johnson, Dell, Pfizer dhe qeverinë e Mbretërisë së Bashkuar. Ai është lektor në klasa të marketingut në Universitetin Rutgers dhe ka mbajtur leksione në shumë institucione prestigjioze si Universiteti i Oksfordit dhe Princeton. Mark ka shkruar gjashtë libra shumë të shitur, përfshirë The Tao of Twitter (libri më i shitur në Twitter) dhe Kodi i Përmbajtjes “The Content Code” (të listuara si një nga ‘Top 5 librat e marketingut të vitit’ nga revista Inc.). Librat e tij përdoren si tekste në më shumë se 50 universitete anembanë botës dhe janë përkthyer në 12 gjuhë.

Mark është bashkë-prezantues i The Companion Marketing, një nga Top 10 podcast-et e marketingut në iTunes. Ai është personi i shtatë më i përmendur nga CMO-ja në Twitter dhe është ndër 10 autoritetet e marketingut më vlerësuar nga Twitter në botë. Ai u rendit si një nga autoritetet Top 10 në Shitjet Sociale nga Forbes, dhe konsiderohet ndër Top 10 Influencuesit e Marketingut në botë.

Ai ka qenë një folës kryesor në ngjarje prestigjioze në të gjithë botën duke përfshirë SXSW, Marketing Summit Tokyo dhe Institutin për Çështje Ndërkombëtare dhe Evropiane. Marku është shfaqur në shumë media, përfshirë Wall Street Journal, Wired, New York Times, CNN, CNBC, BBC dhe CBS NEWS. Ai është një redaktor i rregullt që kontribuon në Harvard Business Review.

Biletat e Spark.me janë në dispozicion në faqen zyrtare të konferencës. Çmimi i plotë i biletës është 300 €. Megjithatë, të gjitha palët e interesuara mund të përfitojnë nga ulja e çmimit të biletave dhe ta marrin atë për vetëm 150 €, para datës 18 Shkurt. Studentët e shkollave të mesme, studentët në universitet, në studime pasuniversitare dhe PhD të cilët janë 27 vjeç ose më të rinj mund të marrin biletën e tyre për një çmim special prej 50 €.

Biletat e konferencës Spark.me përfshijnë: të gjitha sesionet e konferencës (26-27 Maj), seminaret dhe workshopet (25 Maj), drekën në të dy ditët e konferencës, të gjithë “coffee breaks” në të dy ditët e konferencës dhe një pritje koktejli në mbrëmjen e ditës së 26 të konferencës. Bileta nuk përfshin akomodimin dhe transportin. Të gjitha biletat e blera më vonë mund të transferohen tek një person tjetër (“ndryshim emri”), por nuk mund të kthehen.

Spark.me, një nga konferencat më të rëndësishme të biznesit / internetit në Europën Juglindore, do të mbahet në datat 26-27 Maj, 2017, në Hotel Mediteran, në qytetin bregdetar të Budvës, Mali i Zi. Këtë vit, Spark.me ka përgatitur diçka të re – një ditë shtesë për workshop-et e marketingut dhe startup-et më 25 maj, të cilat janë plotësisht falas ata që kanë biletën e konferencës. Konferenca është organizuar çdo vit që nga viti 2013, nga Domain.ME, një kompani private që është në ngarkim të domain-it kombëtar të internetit të Malit të Zi – .ME.

Spark.me sjell histori nga zgjidhjet teknologjike më inovative , modele të reja të biznesit, strategji angazhimi të markave, iniciativa për ndryshimin e botës dhe bashkon së bashku biznesin, teknologjinë, udhëheqësit e inovacionit, marketerët, startup-et dhe geeks.

Ju mund të gjeni më shumë informacion në lidhje me konferencën në faqen zyrtare të Spark.me, në faqen në Facebook, në Twitter dhe në llogarinë tonë në Instagram.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0