Strategjia më e çuditshme që kompanitë mund të ndjekin gjatë “Epokës së Dorëheqjeve” është dhe më efektivja - Business Magazine Albania

Strategjia më e çuditshme që kompanitë mund të ndjekin gjatë “Epokës së Dorëheqjeve” është dhe më efektivja

 Viti i kaluar ka shkaktuar një introspeksion të madh midis izolimit të shtuar dhe kujtimit të vazhdueshëm të pranisë gjithnjë e më të afërt të vdekjes.  Në këmbim, ajo ka shtyrë miliona njerëz drejt një zbulimi të vetëm: ata duan punë më kuptimplote si një mënyrë për të pasur më shumë kuptim në jetën e tyre.

  Kur përballemi me realitetin e vdekshmërisë sonë, nuk mjafton më të punojmë për një rrogë dhe të jetojmë për fundjavën.

Me rritjen e lodhjes dhe zvogëlimin e qëllimeve, shumë prej tyre kanë mbetur të kërkojnë dorëheqjen e tyre.  Aq shumë, sa ne tani e njohim këtë fenomen tani si ‘Dorëheqja e Madhe’, megjithëse ndoshta e thënë më mirë – ‘Riorganizimi i Madh’.  Në fakt, rrënjët e Dorëheqjes së Madhe datojnë një dekadë, dhe megjithatë, pavarësisht nga kjo kohë, ka ende një gjë që askush nuk po bën që do ta mbajë stafin të qëndrojë pranë për vite – madje edhe dekadat në vijim.  Është kaq rrënjësisht kundërintuitive sa tingëllon krejtësisht budallaqe: punoni më shumë.

Tani mund të mendoni se koncepti shumë i mirë për të qenë i vërtetë është thjesht i çmendur, por më lejoni të shpjegoj pse funksionon.  Duke vepruar kështu, ju mund të kuptoni se si ta bëni atë të funksionojë për biznesin tuaj.

Të gjithë punonjësit ofrojnë vlerë – por jo të gjithë e shohin qëllimin e tyre

Unë do ta them përsëri: Strategjia më efektive për të mbajtur stafin është t’i detyrosh ata të punojnë më shumë.  Por, më konkretisht, punoni më ngushtë me palët e interesuara të kompanisë.  Duke vepruar kështu, stafi do të afrohet më shumë me klientët dhe klientët që ndikon punëdhënësi i tyre.  Në këmbim, ata jo vetëm që do të shohin vlerën e rolit të tyre në raport me të tjerët, por do të shohin se në fakt kanë një qëllim.  Dhe sado joreale të tingëllojë që stafi që dëshiron të largohet për të punuar më shumë, është çuditërisht e thjeshtë.

Për të ndihmuar në pikturimin e një tabloje, këtu janë disa shembuj se si bëhet në industri të ndryshme:

Agjencia e marketingut që mentoron themeluesit e rinj përmes SBA të shtetit të tyre.

Marka e dyshekut që u jep produkte të kthyera atyre që kanë nevojë.

Startup fintech që ofron një kurs personal falas në qendrën e tyre lokale të komunitetit.

Në fakt, sipas drejtorit të Great Good Science Center në UC Berkley, Dr. Simon-Thomas, qëllimi është një nga katër çelësat e lumturisë në punë dhe mënyra më e mirë për të gjetur qëllimin është përmes punës që i tregon stafit ndikimin.  roli i tyre ka mbi të tjerët.  Dhe jo për t’u habitur, lidhja midis lumturisë së shtuar dhe punës vullnetare është studiuar gjerësisht, të gjitha me të njëjtin përfundim: vullnetarizmi na bën të lumtur.  Aq shumë është vërtetuar se rrit nivelet e dopaminës dhe serotoninës në tru dhe madje ju bën të jetoni më gjatë.

Por problemi është se shumica e njerëzve tashmë nuk kanë orë të mjaftueshme në ditë, kështu që puna vullnetare është kryesisht joreale.  Por qëllimi nuk duhet të rrjedhë nga përpjekjet altruiste.  Qëllimi mund të gjendet në punën tonë dhe vlerën që ajo ofron.  Megjithatë, njerëzit janë më të shkëputur se kurrë në punë.

Ndarja e Punës shkëput botën

Në ndjekje të ekspertizës, rolet janë bërë gjithnjë e më të fokusuara, dhe me këtë edhe të izoluara.  Me më shumë ndarje dhe izolim, është e lehtë për stafin të shkëputet nga arsyet që fshihen pas asaj që bëjnë dhe nga ata që ndikojnë.  Dhe me këtë, ata janë lehtësisht më pak të kënaqur.

Për shembull, ishte një kohë kur kuzhinieri dikur u shërbente klientëve ushqimin e tyre.  Ndërsa restorantet u rritën, stafi i pritjes u bë një domosdoshmëri pasi kuzhinierët u bënë shumë të zënë në kuzhinë.  Por shefat e kuzhinës nuk ishin ende të fshehur pas dyerve të mbyllura, por gatuanin para klientëve.  Tani, me rritjen e vazhdueshme, kuzhinierët shpesh janë ngujuar deri në pikën që shumë restorante janë projektuar në mënyrë që të ketë edhe një ndarje midis stafit të kuzhinës dhe stafit të pritjes.

Tani, në vend që një kuzhinier të ndërveprojë me klientët dhe të dëgjojë reagimet e tyre kryesisht pozitive, kuzhinierët tani kryesisht dëgjojnë nga serverët vetëm kur një klient ka një problem me ushqimin.  Jo çuditërisht, kjo do të çonte në shumë më pak kënaqësi në punë.

Sillni punonjësit tuaj më afër “Pse” e tyre

Çdo biznes po u ofron klientëve diçka — ndryshe nuk do të ishte në biznes.  Punëdhënësit mund dhe duhet të vendosin skenën për të ndihmuar më mirë stafin të lidhet me klientët dhe të shohë ndikimin e asaj që ata bëjnë.  Sepse kompanitë që kërkojnë të mbajnë staf gjatë Dorëheqjes së Madhe duhet t’u japin punonjësve atë që ata kërkojnë: qëllimin.  Jo thjesht më shumë para ose përfitime, por qëllim, i cili rrit kënaqësinë në vendin e punës dhe lumturinë e përgjithshme.

Nuk është vetëm një fitore fituese sepse do t’ju ndihmojë të ulni qarkullimin.  Por për shkak se ndërsa stafi juaj lidhet më shumë me klientët tuaj me “pse” pas asaj që ata bëjnë, klientët tuaj do të lidhen më shumë me biznesin tuaj dhe “pse” pas asaj që ai bën.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0