Strategjia gjeniale që qëndron pas Threads -

Strategjia gjeniale që qëndron pas Threads

Strategjia gjeniale që qëndron pas Threads

Threads ka pasur një fillim të jashtëzakonshëm. Ajo është shkarkuar tashmë nga afërsisht 100 milionë përdorues, e cila është diçka e pabesueshme kur konsiderohet se ajo ka qenë e disponueshme vetëm për pesë ditë dhe nuk është ende e disponueshme në Bashkimin Evropian. Edhe pse distribuimi ishte i kufizuar, ky është lansimi më i suksesshëm i ndonjë produkti ndonjëherë.

Kjo nuk do të thotë se aplikacioni nuk ka nevojë për disa përmirësime. Adam Mosseri, i cili është drejtori i Instagramit, ka thënë se kompania po punon vështirë për të sjellë veçori të reja, duke përfshirë aftësinë për të redaktuar postimet, mbështetje për gjuhë të tjera dhe – gjëja më e madhe – një feed vetëm me njerëzit që ndiqni.

Shumica prej tyre mbase do të ishin të disponueshme në fillim nëse kompania nuk do të kishte nxitur shërbimin për të përfituar nga trazirat në Twitter. Në mënyrë retrospektive, ky ishte një levëndim brilant, edhe pse kjo do të thotë se gjithçka nuk ishte e plotësisht e gatshme. Por ajo e fundit, është e munguar me qëllim.

Në fakt, suksesi i Threads – deri më tani – është kryesisht për shkak të dy vendimeve shumë të qëllimta që Instagram ka marrë lidhur me mënyrën se si përjetojnë fillimisht Threads.

Së pari, kur krijoni një llogari në Threads, duhet të kyçeni duke përdorur llogarinë tuaj në Instagram. Kjo do të thotë që mund të transferoni menjëherë gjithë rrjetin tuaj social nga Instagrami. Të themi se kjo vendim ishte i zgjuar është i pakuptimtë. Kjo do të thotë që nuk duhet të kërkoni për njerëzit që i njihni – nëse i ndiqni ata në Instagram, do t’i ndiqni ata në Threads sa herë ata të bashkohen. Kjo do të thotë që feed-i juaj do të jetë plot me njerëz që tashmë i njihni dhe ndiqni, sapo ata të fillojnë të postojnë në Threads.

Vendimi tjetër është më kontravers, por është absolutisht arsyeja kryesore pse Threads u zhvillua në mënyrën që bëri. Në vend të një feed-i kronologjik të kundërt të përmbajtjes nga njerëzit që ndiqni, Threads ju tregon një kombinim të përmbajtjes së tyre si dhe postime të tjera që ajo mendon se do t’ju pëlqejnë. Është një feed i drejtuar nga algoritmi i projektuar për të mbajtur angazhuar.

Arsyeja përse kjo ka rëndësi lidhet drejtpërdrejt me vendimin e parë. Ndërsa është e shkëlqyer që Threads ju lejon të transferoni tërë rrjetin tuaj social nga Instagrami, nëse u bashkëtuat me aplikacionin herët (si në të mërkurën ose të enjten), ka një mundësi të mirë që vetëm një numër i vogël i llogarive që ndiqni do të jenë aty.

Kjo është diçka shumë e keqe nëse po përpiqeni që njerëzit të përdorin dhe të kënaqen me platformën tuaj të re. Nëse vetëm disa nga njerëzit që ndiqni janë në atë platformë të re, thjesht nuk do të ketë mjaftueshëm përmbajtje që ju të ndjeheni sikur është e vlefshme. Nëse aplikacioni i ri i mediave sociale ndihet i zbrazët dhe i vdekur, nuk është shumë social. Duke marrë parasysh këtë përvojë, shumica e njerëzve më shumë mund të largohen.

Lexo: Çfarë ka të re në Threads dhe si ta përdorni për të rritur profilin tuaj?

Nëse shkoni në një festë dhe nuk ka asnjë që e njihni aty, ajo nuk është argëtuese. Të qëndruar në cep duke mos pasur askënd për të folur nuk është një përvojë e mrekullueshme. Një mënyrë përreth kësaj është që organizatori i festës të fillojë me lojëra të dizajnuara për të bërë që të gjithë të flasin njëri me tjetrin. Është e çuditshme dhe e irritueshme, por funksionon. Njerëzit e kalojnë më shumë kohën duke u argëtuar kur lidhin lidhje me të tjerët.

A është feed-i i Threads plot me marka dhe yje të njohur? Po. A është kjo çka shumica e njerëzve duan nga mediat e tyre sociale? Nuk ka rëndësi. Çka ka rëndësi është që ka gjëra për tu parë ndërsa rrjeti i njerëzve që ndiqni shfaqet dhe fillojnë të përdorin aplikacionin.

Shumica e njerëzve do të pajtohen se do të ishte më mirë të kishin opsionin për të parë vetëm postime nga njerëzit që ndiqni (ka një arsye pse i ndiqni ata) në rendin se si janë postuar. Por, nëse Threads nuk do t’ju tregonte një feed algoritmik në fillim, do të ishte e mërzitshme. Mund të kishte edhe dështuar.

Në të vërtetë, sa më shumë njerëz të ndiqni, aq më mirë algoritmi bëhet në tregimin e përmbajtjes që mund t’ju pëlqejë. Ajo duket gjithashtu që ju tregon më pak përmbajtje nga llogaritë që ndiqni joshumë sa më shumë prej tyre që i ndiqni.

Gjithashtu, për të qenë të ndershëm, edhe pse njerëzit thonë se i urrejnë algoritmet, rezulton se për shumë njerëz, feed-i algoritmik është gjithçka që do të shohin ndonjëherë sepse Instagrami është kaq i mirë në parashikimin e atyre që do t’ju pëlqejnë. Dhe për ata që e urrejnë atë, nëse Instagrami adaptitet mjaftueshëm shpejt për të mos i irrituar ata dhe për t’i penguar të largohen, ende është një fitore neto.

Në çdo rast, ishte një strategji e shkëlqyer – edhe nëse shumica e njerëzve thonë se e urrejnë atë. Pasi të gjitha, 100 milionë prej tyre u regjistruan për të përdorur një platformë të re të mediave sociale në vitin 2023. Kjo është gjeniale!

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0