StartUp Irlanda

StartUp Irlanda – Të kesh një startup tëndin në Irlandë është e modës


Shoqëria irlandeze ka projektuar më së miri ndërtimin e një ekosistemi modern të sipërmarrjeve të reja . Të kesh një startup tëndin në Irlandë është e modës. Të bërit biznes në qytetin më të populluar, Dublinin , është thjeshtëzuar për shkak të mungesës së barrierave që burokracia krijon aq lehtë. Sipërmarrësit aventurierë kanë gjetur një vend të ri, ku mund të besojnë se bota nuk ka limite, por ato krijohen nga mendjengushtësia e trishtimit njerëzor.

Projekti i suksesshëm Irlandez mbështetet nga çdo hallkë e kësaj shoqërie duke filluar nga:

Universitetet.

Institucionet arsimore janë vënë në shërbim të të rinjve dhe komunitetit të sipërmarrësve. Universitetet më të njohura të Irlandës si ai i Dublin City University apo Trinity College Dublin kanë krijuar programe të veçanta për studentët që në të ardhmen kanë qëllim për t’u bërë sipërmarrës. Irlanda, ashtu si Shqipëria është pjesë e shteteve me popullsinë më të re në Europë. Pasi lënë sallat e leksioneve këta të rinj janë shumë të kërkuar nga kompani si Google apo Facebook të cilat kanë zyrat e tyre edhe në Irlandë.

Investitorët .

Studentët sipërmarrës gjejnë një ambjent të ngrohtë për sa i përket  mbështetjes së ideve të tyre nga investitorët engjëj apo kompanive të cilat besojnë tek aftësitë e tyre. Vetëm në vitin 2014, investimet në kompanitë e reja kanë qenë $448 milion. Irlanda renditet e pesta në Europë për sa i përket investimeve në raport me GDP-në.

Qeveria.

Irlanda renditet në vendin e 17 -të për sa i përket  të bërit biznes, Doing Business 2016 . Banka Botërore e ka renditur  Irlandën në listën e shteteve më të mira që mund të bëhet biznes , për shkak të proçedurave të thjeshta dhe krijimit të një ambjenti sa më pak burokrat për sipërmarrjen. Kompanitë paguajnë një taksë fikse prej 12.5 %.

Ekosistemi i Sipërmarrjes.

Për të  hedhur hapa të sigurt drejt zhvillimit të qëndrueshëm një shoqëri moderne duhet të ketë një Ekosistem Sipërmarrjeje të mirëorganizuar dhe të lidhur ngushtë me lojtarët e tjerë të zhvillimit si: qeveria, investitorët apo qendrat e edukimit.  Irlanda ka një rrugë të shndritshme për sa i përket zhvillimit socio-ekonomik. Ajo ka arritur t’i konkretizojë qëllimet e saja për krijimin e një ekosistemi të sipërmarrjes duke krijuar hapësira për kompani gjigande si Google , Facebook apo Twitter. Ky shtet sipërmarrës nuk ka ngurruar të investojë në qendra alternative të edukimit që janë të specializuara në trajnimin e sipërmarrësve studentë . Në këto qendra ka hapësira për kompanitë e reja për t’u financuar dhe drejtuar në rrugën e duhur të suksesit.

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0