Spotify rrit çmimin e abonimit premium për miliona përdorues -

Spotify rrit çmimin e abonimit premium për miliona përdorues

Spotify rrit çmimin e abonimit premium për miliona përdorues

Spotify njoftoi se për herë të parë në një dekadë, do të rrisë çmimet për 200 milion përdoruesit e saj të abonuar pa reklama, sipas një lajmi të fundit. Në SHBA, çmimi do të rritet nga $9.99 në $10.99 (£8.57) për ata që kane një plan individual.

Ndryshimet e ngjashme të çmimit zbatohen edhe në Mbretërinë e Bashkuar, Kanada, Australi dhe 49 territore të tjera. Ky hap vjen pas rritjes së çmimit të shërbimeve të transmetimit të muzikës të aplikacioneve të tjera.

“Në mënyrë që të vazhdojmë të inovojmë, po ndryshojmë çmimet tona Premium në disa tregje në të gjithë botën,” tha shërbimi i transmetimit të muzikës të hënën. “Këto përditësime do të na ndihmojnë të vazhdojmë të ofrojmë vlerë për fansat dhe artistët në platformën tonë.”

Në SHBA, plani Premium Duo do të rritet nga $12.99 në $14.99, plani Familjar do të rritet nga $15.99 në $16.99, dhe plani Studentor do të rritet nga $4.99 në $5.99. Abonuesit premium në Mbretërinë e Bashkuar do të paguajnë një £1 të shtuar në muaj, sipas The Verge.

Lexo:Pse aplikacioni juaj Spotify nuk punon dhe ja zgjidhja për ta rregulluar!

Spotify tha se përdoruesit “do t’u jepet një periudhë leje prej një muaji para se çmimi i ri të hyjë në fuqi, përveç nëse ata anulojnë para se të përfundojë kjo periudhë leje.” Kompania ka rritur çmimet e planeve familjare në SHBA dhe planeve Studentore, Duo dhe Familjare në Mbretërinë e Bashkuar në vitin 2021. Abonimet individuale ishin të pa prekura më parë.

Apple Music, Peacock, Netflix, Max dhe Paramount+ gjithashtu kanë rritur kohët e fundit çmimet e abonimit. Kostoja e re e Spotify Premium përkon me planet mujore të konkurruesve, Apple Music dhe Amazon Music. Në një thirrje të fitimeve në prill, Drejtori Ekzekutiv suedez, Daniel Ek, tha se kompania do të “dëshirojë të rrisë çmimet në vitin 2023.” “Kur të jetë koha e duhur, do ta rrisim dhe rritja e çmimit do të pritet mirë sepse ne ofrojmë shumë vlerë për klientët tanë,” tha z. Ek.

Spotify është përdorueshme në 515 milionë përdorues aktivë në mbi 180 tregje dhe rreth 40% e tyre janë abonues.

bbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0