Sondazhi/ Punëtorët në Europë më pak kërkesë për rritje pagash, edhe pse kostot e jetesës po rriten - Business Magazine Albania

Sondazhi/ Punëtorët në Europë më pak kërkesë për rritje pagash, edhe pse kostot e jetesës po rriten

rritje pagash

Punëtorët në ekonomitë më të mëdha të Europës janë ndër ata që kanë më pak shanse të kërkojnë rritje pagash vitin e ardhshëm, pavarësisht se ndjejnë presionet më të mëdha nga rritja e çmimeve.

Ky është përfundimi i një sondazhi global të kryer nga YouGov Plc dhe i ndarë ekskluzivisht me Bloomberg News.

Sondazhi, i cili përfshiu 18 vende dhe 20,000 njerëz, tregoi se vetëm një në pesë punëtorë në Spanjë dhe një në katër në Gjermani planifikojnë të kërkojnë një rritje page. Në Mbretërinë e Bashkuar, ku politikëbërësit kanë qenë veçanërisht të shqetësuar për paga më të larta, numri është 30%. Kjo krahasohet me 40% në SHBA dhe më shumë se 70% në Indonezi, Indi dhe Emiratet e Bashkuara Arabe.

Kufizimi i pagave

Me rritjen e inflacionit në mbarë botën dhe me parashikimet që do rritet edhe më tej për shkak të ndikimit të luftës në Ukrainë, bankierët qendrorë janë bërë gjithnjë e më të shqetësuar për të ashtuquajturat efekte të raundit të dytë në inflacion. Këtu çmimet më të larta përkthehen në kërkesa për paga më të larta, të cilat më pas i detyrojnë firmat të rrisin çmimet edhe më shumë.

Lexo edhe: 10 aftësitë që ju duhen për t’u punësuar në vendet më të mira të punës në 2022-shin

Guvernatori i Bankës së Anglisë, Andrew Bailey, ishte kritik lidhur me rrezikun, duke ndezur polemika dhe duke u bërë thirrje punonjësve të ushtrojnë vetë-përmbajtje në kërkesat e tyre për paga. Kryetari i Rezervës Federale të SHBA-së, Jerome Powell, ka shprehur shqetësim të ngjashëm, megjithëse jo në një mënyrë të zjarrtë.

Pamja është paksa e ndryshme në rajonin e eurozonës, ku politikëbërësit kanë thënë vazhdimisht se, pavarësisht inflacionit në pothuajse 6%, rritja e pagave mbetet e heshtur në përgjithësi. Shefi i Bundesbank, Joachim Nagel, tha javën e kaluar se aktualisht nuk ka “asnjë shenjë” të një spiraleje  çmimesh.

Kjo pikëpamje tingëllon e vërtetë me shifrat në sondazhin e YouGov, i cili u krye midis 22 shkurtit dhe 8 marsit. Edhe ata punëtorë që kërkojnë paga më të larta, do të bëjnë kërkesa mjaft të vogla. Në mbarë botën, 35% thanë se do të kërkonin një rritje midis 2.1% dhe 5%.

Lexo edhe: Ja si ka ndikuar pandemia tek punonjësit, sipas këtij studimi të ri

Përpjekje e pakuptimtë?

Kërkesat e heshtura janë edhe më të habitshme kur krahasohen me koston në rritje të jetesës në shumë vende, me çmime më të larta të energjisë dhe çështje të furnizimit të lidhura me pandeminë që rezultojnë në një rritje të faturave shtëpiake. Rreth 90% e njerëzve në Spanjë, Itali, Gjermani dhe Mbretërinë e Bashkuar — të cilët ishin ndër më pak të prirurit për të kërkuar paga më të larta — thanë se kostoja e jetesës ishte rritur për ta në 12 muajt e fundit.

Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0