Skandali Volkswagen në 5 pyetje - Business Magazine Albania

Skandali Volkswagen në 5 pyetje


1. Çfarë bëri VW?
Kompania ka falsifikuar të dhënat e makinave të saj në SHBA, duke pretenduar se ishin më të pastra, seç realisht ishin.

2. Si e bënë atë?

Duke instaluar një software brenda kompjuterave, që njihte automatikisht kur makina po testohej dhe që tregonte nivelin e vendosur nga kompania të performancës së makinës.

3. Si u përhap problemi?
Rregullatorët thanë se 483 mijë makina të shitura në tregun e SHBA nga viti 2008 – 205 u gjetën me certifikata të dhënash të falsifikuara.

4. Cilët modele janë të përfshirë në skandal?

Modelet përfshijnë: Jetta, Beetle, Audi A3 and Golf nga 2009 në 2015 , duke përfshirë edhe Passat në 2014 dhe 2015.

5. Vetëm VW po e bën këtë?

Një investigim i SHBA ka treguar edhe se të tjerë kompani mund të kenë përdorur të njejtën praktikë për të shpërndarë mjetet e tyre në tregun e kësaj industrie.

Skandali i Volkswagen ka shpërthyer si një bombë e vërtetë në industrinë e makinave por jo vetëm. Skandali, që befasoi investitorët, pati ndikim të menjëhershëm tek aksionet e Volksëagen, të cilat që nga fillimi i javës kanë rënë në tregjet financiare me 30 për qind.

Mediat raportuan Martin Winterkorn u detyrua të japë dorëheqjen pasi u mësua skandali i trukimit me anë të një programi që tregonte shifra të pasakta të emetimit të gazrave.

Ajo çfarë bëri bujë tani është “pensioni i majmë” për Winterkorn. Mësohet se kompania i ka ofruar atij një bonus të jashtëzakonshëm pleqërie, prej 33 milionë dollarësh.

Skandali që ka përfshirë Volkswagenin po përhapet edhe në shtëpitë e tjera automobistike. Sipas gazetës gjermane “Bild”, edhe BMW mund të jetë përfshirë në këtë skanda: X3Drive 20d prodhon emetime gazi 11 herë më shumë se sa limiti i normave europiane. Kompania nga ana tjetër përgenjeshtron duke thënë se “BMW nuk i manipulon makinat e saj”.

Seat, nga ana tjetër, sipas gazetës spanjolle “El Pais”, ka montuar që nga 2009 mbi 500 mijë motorë diesel të inkriminuar. Seat është filiali spanjoll i grupit Volkswagen. Monitor

 

Burimi: gazetatema.net

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0