Sipërmarrësi më i pasur europian do të hapë dyqanin 1 miliard dollarësh » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 20/11/2019

Sipërmarrësi më i pasur europian do të hapë dyqanin 1 miliard dollarësh

Share
nga Admin
Nën 20, 2019
Business Magazine Albania constitutes an online periodical publication of business related articles. It is the first of
lexo me teper >

Bernard Arnault po llogarit që blerësit e pasur kinezë të popullojnë La Samaritaine, e cila do të rihapet.

Njeriu më i pasur i Europës po shpenzon më shumë se 1 miliard dollarë në një dyqan në Paris në një kohë kur dyqanet e tjera po falimentojnë me bizneset e tyre, pasi konsumatorët po drejtohen tek Amazon.

La Samaritaine, pjesë e perandorisë luksoze LVMH të miliarderit Bernard Arnault, është vendosur të rihapet në muajin Prill pas një rinovimi 15-vjeçar. Reporterët kanë kanë bërë një turne brenda ambienteve duke treguar shkëlqimin e saj të rikthyer të Belle Epoque, ku përfshihen afresket e zbukuruara, mozaikët dhe shkallët prej hekuri të farkëtuar.

Ndërkohë që blerësit po zhvendosen drejt ‘shopping’ në internet, zinxhirët e dyqaneve si Macy’s Inc. në SHBA dhe Shtëpia e Fraserit dhe Debenhams në Britani kanë mbyllur dhjetëra dyqane. Barneys New York Inc. deklaroi falimentimin gjatë këtij muaji dhe shumë qendra tregtare amerikane kanë mbetur pothuajse të zbrazëta.

Risia e kompanisë franceze vjen në një moment kur Arnault ka blerë argjendarinë prestigjioze amerikane Tiffany & Co.

1 miliard dollarëLVMH shpreson që linjat ekskluzive të modës, markat e bukurive të ngrohta dhe restorantet, duke filluar nga gastronomia e niveleve të larta deri te hotelierët që marrin pjesë, do të ndihmojnë në rikthimin e klientëve vendas në dyqan. Kompania raportohet se pagoi ekuivalentin prej rreth 225 milion euro për të marrë kontrollin e Samaritaine në 2001, duke marrë më vonë aksionet e mbetura për një shumë të pazbuluar. Që nga ajo kohë ka shpenzuar 750 milion euro për të rinovuar dhe veshur hapësirën. Presidentja rajonale e kompanisë, Boysson tha se, “Në një treg shumë konkurrues në Paris, ishte thelbësore që të veçoheshim”.

Bloomberg

Subscribe në kanalin tonë në YouTube


Evente