Sipas shkencës, njerëzit e gjykojnë karakterin tuaj në 0.1 sekonda - Business Magazine Albania

Sipas shkencës, njerëzit e gjykojnë karakterin tuaj në 0.1 sekonda


Ju keni dëgjuar shpesh se përshtypja e parë është tepër e vështirë për t’u ndryshuar. Por pavarësisht këtij fakti që është lajm i vjetër, studimet e shkencës në kohët të fundit për këtë temë mund t’ju shokojnë. Studimet kanë përcaktuar se njerëzit jo vetëm që ju gjykojnë shpejt ju në përshtypjen e parë. Ata ju gjykojnë, me një hapje-mbyllje të syrit – në një të dhjetën e sekondit për të qenë të saktë.

Kjo është shpallja e një artikulli të kohëve të fundit nga Simon Makin në “New Scientist”. Në të, ai tregon për studimet që ka bërë duke krahasuar mendimet e njerëzve për kandidatët e zgjedhjeve të formuara nga shikimet e shkurtëra të fotografive të tyre të krahasuara me rezultatet aktuale zgjedhore, si dhe një studim për vlerësime të mësuesve sipas feedback-ut të studentëve mbas një semestri.

Të dy nxorrën të dhëna shokuese.

Jo vetëm që ne bëjmë gjykime të shpejta për tipare të karakterit si besueshmëria dhe kompetenca, por këto përshtypje janë shpesh të sakta. “Ne mund të gjykojmë saktë ndershmërinë e një personi në vetëm një të dhjetën e sekondit”, thotë Makin, edhe pse ai paralajmëron se vlerësime të tilla të shpejta mund të jenë padrejtësisht të turbulluara nga paragjykimet.

Çfarë mund të bëni në lidhje me të?

Kjo është interesante, por edhe pak e frikshme. Me kaq pak kohë në dispozicion për të punuar me të, a ka ndonjë gjë që mund të bëjmë me vetëdije për të përmirësuar shanset tona për të lënë një përshtypje të mirë?

“Askush nuk ka punuar me veten për të dalë si fitues,” shkruan Makin. “Ky duket të jetë një sinjal i përgjithshëm i trupit që kjo është diçka e dhënë dhe e pandërgjegjshme. Kjo e bën shumë të vështirë ose të pamundur të shtiremi.”

Meqënëse nuk ka asgjë tjetër që mund të bëni për të kontrolluar se si do të dukeni në ato milisekonda në një takim, shkenca sugjeron se të paktën një strategji afatgjatë mund të ndryshoj diçka – duke kopjuar gjuhën e trupit të njerëzve. Disa kërkime nga Britania e Madhe duke përdorur “avatars” tregon se mimikat në mënyrë të përshtatshme në kohën e duhur i shkaktuan subjekteve të studimit të ndiheshin më të ngrohtë ndaj “avatars”.

Pra “hidhuni” në përshtypjet e dyta

Hulumtimet e fundit mund të mos ketë shumë për të thënë për të bërë një përshtypje të parë të mirë, por trajnerët dhe ekspertët e gjuhës së trupit sigurisht që kanë një tërësi këshillash për të ofruar, duke filluar nga fatki që duhet t’i kushtosh më shumë vëmendje kontaktit me sy për të shikuar ritmin e të folurit tuaj. Makin sugjeron se kjo ndoshta nuk do të ketë shumë efekt mbi “përshtypjen e parë” të rëndësishme, dhe misterioze që do të bëni në milisekonda, por gjithsesi mund të ndihmojë për një periudhë më të gjatë kohore – më e ngadalshme, më e vetëdijshme, më e kontrollueshme (edhe pse ndoshta më pak e fuqishme).

Burimi: Shkruar nga Jessica Stillman dhe publikuar në inc.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0