Sipas një studimi, produktet e reja të Inteligjencës Artificiale janë shumë të reklamuara, por jo shumë të përdorura - Business Magazine Albania

Sipas një studimi, produktet e reja të Inteligjencës Artificiale janë shumë të reklamuara, por jo shumë të përdorura

ChatGPT

Shumë pak njerëz përdorin rregullisht produkte të inteligjencës artificiale (AI), shumë të reklamuara, si ChatGPT, sugjeron një sondazh. Studiuesit anketuan 12,000 njerëz në gjashtë vende, duke përfshirë Britaninë e Madhe, me vetëm 2% të të anketuarve britanikë që thonë se përdorin mjete të tilla në baza ditore.

Por studimi, nga Instituti Reuters dhe Universiteti i Oksfordit, thotë se të rinjtë po e kundërshtojnë trendin, me 18 deri në 24-vjeçarët adoptuesit më të etur të teknologjisë. Dr Richard Fletcher, autori kryesor i raportit, tha se kishte një “mospërputhje” midis “hype” rreth AI dhe “interesit publik” në të.

Studimi shqyrtoi pikëpamjet mbi mjetet gjeneruese të AI, gjenerata e re e produkteve që mund t’i përgjigjen kërkesave të thjeshta të tekstit me përgjigje që tingëllojnë njerëzore, si dhe imazhe, audio dhe video.

Inteligjenca artificiale gjeneruese shpërtheu në ndërgjegjen e publikut, kur ChatGPT u lançua në nëntor 2022.

Vëmendja që tërhoqi chatbot-i i OpenAI shkaktoi një garë të fuqishme armatimi midis firmave të teknologjisë, të cilat që atëherë kanë harxhuar miliarda dollarë për të zhvilluar veçoritë e tyre gjeneruese të AI. Megjithatë, ky studim tregon se, me gjithë paratë dhe vëmendjen e dhënë për AI gjeneruese, ajo ende nuk është bërë pjesë e përdorimit rutinë të internetit nga njerëzit.

“Pjesë të mëdha të publikut nuk janë veçanërisht të interesuar për AI gjeneruese dhe 30% e njerëzve në Mbretërinë e Bashkuar thonë se nuk kanë dëgjuar për ndonjë nga produktet më të spikatura, duke përfshirë ChatGPT”, tha Dr Fletcher.

Gjenerata e re e produkteve të AI ka ndezur gjithashtu një debat intensiv publik nëse ato do të kenë një ndikim pozitiv apo negativ.

Rezultatet e parashikuara kanë variuar, për optimistët, nga një nxitje për rritjen ekonomike deri te zbulimi i barnave të reja që shpëtojnë jetën. Pesimistët, ndërkohë, kanë shkuar aq larg sa të sugjerojnë se teknologjia është një kërcënim për vetë njerëzimin.

Ky hulumtim u përpoq të vlerësonte se çfarë mendon publiku, duke gjetur:

  • Shumica presin që AI gjeneruese të ketë një ndikim të madh në shoqëri në pesë vitet e ardhshme, veçanërisht për lajmet, median dhe shkencën
  • Shumica thanë se mendojnë se AI gjeneruese do t’ua bëjë jetën më të mirë
  • Kur u pyetën nëse AI gjeneruese do ta bëjë shoqërinë në tërësi më të mirë apo më keq, njerëzit në përgjithësi ishin më pesimistë

“Shpresat dhe frika e njerëzve për AI gjeneruese ndryshojnë shumë në varësi të sektorit. Njerëzit janë përgjithësisht optimistë dhe për përdorimin e AI gjeneruese në shkencë dhe kujdes shëndetësor, por më të kujdesshëm për përdorimin e saj në lajme dhe gazetari, dhe të shqetësuar për efektin që mund të ketë në sigurinë e punës”, tha Dr Fletcher.

Ai shtoi se hulumtimi tregoi se ishte e rëndësishme për të gjithë, përfshirë qeveritë dhe rregullatorët, të aplikonin nuanca në debatin rreth AI.

Gjetjet u bazuan në përgjigjet e një pyetësori në internet të vendosur në gjashtë vende: Argjentinë, Danimarkë, Francë, Japoni, Mbretëri e Bashkuar dhe SHBA.

bbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0