Sipas një studimi, njerëzit inteligjentë janë dembelë - Njerëzit që preferojnë të mos e kalojnë kohën duke menduar priren të jenë fizikisht më aktiv sesa ata që pëlqejnë t’a ushtrojnë trurin e tyre.

Sipas një studimi, njerëzit inteligjentë janë dembelë


Kërkuesit vëzhguan aktivitetin fizik të 60 studentëve universitarë të ndarë në dy grupe: ata me nevojë të lartë për njohje (NFC) dhe ata me nevojë të ulët.

Autorët e studimit e karakterizojnë NFC-në si “një tendencë për t’u angazhuar dhe për të shijuar përpjekje të vështira njohëse “.

Për shembull, njerëzit që pëlqejnë të punojnë me probleme sfiduese kanë një NFC të lartë, shpjegon Todd McElroy, një profesor në Universitetin e FloridësGulf Coast dhe një nga autorët e studimit. Ata që preferojnë të bëjnë detyra të zakonshme që nuk stimulojnë mendjen, thotë ai përgjithësisht, kanë një NFC të ulët.

Për një javë, subjektet duhet të mbanin një pajisje si Fitbit që maste lëvizjet e tyre fizike çdo 30 sekonda. Studimi dha rreth 20,000 pika të të dhënave për secilin person, thotë McElroy. Kur ata krahasuan nivelet e aktivitetit, në të dy grupet, hulumtuesit zbuluan se ndryshimi ishte i konsiderueshëm: Grupi me NFC të ulët u zhvendos ndjeshëm më shumë çdo ditë gjatë javës sesa grupi me NFC të lartë. Megjithatë, leximet e fundjavës zbuluan më pak ndryshime.

Marrëdhënia midis njohjes dhe aktivitetit fizik është shumë e ndërlikuar. Siç thekson Independent, nevoja për njohje nuk është matje e inteligjencës: “Njerëzit me IQ më të ulët mund të gëzojnë një jetë ëndërrimtare. Për shembull, shumë njerëz me IQ të lartë nuk pëlqejnë t’a përdorin e trurin e tyre në mënyra sfiduese. ”

Pra duket se Njerëzit inteligjentë janë dembelë.

McElroy thotë se motivimi mund të luajë një rol të rëndësishëm në aktivitetet fizike të një personi. Për shembull, njerëzit mund të angazhohen në aktivitete fizike për periudha më të gjata kohore për të shmangur trajtimin e një detyre sfiduese mendore. Personalisht, McElroy thotë, kur ai përballet me vlerësimin e provimeve të studentëve ose i duhet të punojë me një model të vështirë statistikor, shpesh e gjen veten duke bërë punë shtëpie ose duke dalë për një shëtitje.

Përtej kësaj, një nga hapat më të mëdhenj të studimit është se si ai e adreson perceptimin negativ të të ndenjurit pa bërë gjë. “Vetëm për shkak se ju dukeni si dembel,” thotë ai, “mund të përfshiheni në ndonjë lloj mendimi më të motivuar”.

Natyrisht, njerëzit që janë të zhytur në mendime dhe inteligjentë janë shpesh të vetëdijshëm për rreziqet shëndetësore të një stili jete sendetar.

“Ata janë të vetëdijshëm për këtë,” thotë McElroy, “dhe nëse mendoni apo jeni të angazhuar në aktivitete të të menduarit, normalisht nuk jeni duke lëvizur”.

Një studim pasues që do të shkojë më thellë në atë që njerëzit bëjnë aktualisht kur janë ose nuk janë në lëvizje është një nga veprat pasardhëse, – thotë McElroy.

/Broadly.Vice

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0